Arhiva veljača 2014

Vrijednosti - zvijezde vodilje za sigurnu plovidbu u teškim situacijama

03.02.2014.

Lako je donijeti odluku ako znaš koje su ti vrijednosti.
Roy Disney


Svaka organizacija koja drži do svog ugleda, u svojim brošurama ili web stranicama, uz viziju i misiju, ima istaknute i vrijednosti, kao načela vlastitog poslovanja. U tim publikacijama možemo vidjeti da su neke od češće spominjanih vrijednosti odgovornost, znanje, kvaliteta, inovativnost, pouzdanost, izvrsnost, dugoročnost, povjerenje i sl.

Međutim, kada pitamo zaposlenike ili menadžment da nabroje vrijednosti svoje organizacije, većina to nije u mogućnosti. Dodatno, kada ih pitamo kako su nastale te vrijednosti, najčešći je odgovor da ih je osmislila marketinška agencija, da su ih prepisali od sličnih organizacija ili da su davno osmišljena od nekog prethodnog menadžmenta. Na pitanje čemu služe te vrijednosti, zaposlenici odgovaraju da ih je važno isticati zbog ugleda organizacije na tržištu, jer ih tako tržište doživljava ozbiljnije, što im povećava vjerojatnost uspjeha.
vrh stranice