Arhiva ožujak 2014

Kad učenici postanu učitelji - priča o promjeni

03.03.2014.

Mnogi članci iz područja (poslovne) psihologije i leadershipa često govore o najnovijim spoznajama i praksi kako biti bolji rukovoditelj, ostvarivati rezultate, upravljati sobom i svojim emocijama, graditi kvalitetne odnose i utjecati, i sl. Razmišljajući tako i o svojim tekstovima koje sam napisala kroz zadnju godinu, pojavljivale su se upravo slične teme – zašto dolazi do problema u suradnji i kako to promijeniti, što je potrebno kako bismo potaknuli promjene u timovima, kako se motivirati i što napraviti kad osjećamo da nemamo više inspiracije, koje su ključne liderske kompetencije, i sl. Riječ je sve o izuzetno važnim temama jer govore o izazovima s kojima se svi svakodnevno susrećemo, kako na poslu, tako i u privatnom životu. I da, suvremena znanost uistinu nudi važne spoznaje koje nam pomažu razumjeti zašto dolazi do problema te što napraviti kako bismo bili u najboljem izdanju, i kad je riječ o nama samima, i kad govorimo o suradnji i suživotu s drugima.
vrh stranice