Asertivna komunikacija

Na koji način strateški koristiti različite komunikacijske stilove te njima ostvariti ciljeve i izgraditi dugoročnu suradnju?
Nemoguće je zamisliti našu svakodnevicu bez komunikacije – njome izražavamo svoje potrebe, razvijamo socijalne odnose i ostvarujemo važne nam ciljeve. Ipak, nerijetko se događa da oklijevamo otvoreno izreći svoja razmišljanja i stavovekako bismo izbjegli mogući sukob ili neugodnu situaciju, iako smo svjesni da je njihovo jasno izražavanje upravo ključ izgradnje dobrih odnosa. Kada smo ovako suzdržani u iznošenju vlastitog mišljenja kao posljedica se javljaju iznenadne i burne emotivne reakcije u kojima svi naši stavovi i potrebe izađu na vidjelo na negativan način. To se najčešće događa u situacijama kada je takvo ponašanje najmanje prikladno i poželjno, a može trajno narušiti naše odnose ili ostvarivanje ciljeva. I zato se moramo zapitati ne bi li nam život bio mnogo ugodniji kada bismo mogli uspješno prepoznati svoje i tuđe osjećaje te znali kako odgovoriti na njih? Zasigurno bi bilo bolje kada bismo mogli prilagoditi svoje ponašanje različitim sugovornicima te im konstruktivno i pravovremeno reći ono što zaista želimo. Na koji način osigurati da se pritom svi osjećamo dobro?
Iz ovih razloga kreirali smo trening na kojem se obrađuju i uvježbavaju upravo te ključne vještine!

Polaznici će na ovom treningu naučiti sljedeće:
  • prepoznati različite komunikacijske stilove i prilagoditi vlastito ponašanje situaciji u svrhu ostvarenja osobnih, ali i zajedničkih ciljeva
  • izraziti svoje mišljenje, stavove i potrebe na jasan način, uvažavajući istovremeno i poziciju sugovornika
  • na prikladan način reći „ne“ u situacijama kada je to potrebno napraviti
  • ostvariti uspješan razgovor s različitim ljudima i u različitim situacijama (uključujući i konfliktne situacije)
  • konstruktivno komunicirati, odnosno komunicirati sa različito zahtjevnim sugovornicima
Kratki sadržaj treninga:
  • karakteristike komunikacije koja nam omogućuje postizanje ciljeva
  • razlozi zbog kojih ljudi reagiraju agresivno
  • razlozi zbog kojih ljudi reagiraju pasivno
  • što je asertivna komunikacija
  • elementi asertivne komunikacije
  • zašto i kako biti asertivan (konkretne tehnike asertivne komunikacije)
  • praćenje i vođenje sugovornika u svrhu izgradnje konstruktivnog razgovora
  • komunikacijske vještine za dolazak do pravog uzroka problema, kao preduvjeta njegovog uspješnog rješavanja
Metode rada:
  • predavanje
  • vježbe
  • individualni i grupni rad
  • primjena testova i analiza rezultata uz odgovarajuću diskusiju
  • diskusija
  • razmjena znanja i iskustva
Trening je namijenjen:
  • svima kojima je stalo da ih drugi čuju i ispravno razumiju
  • zaposlenicima na svim razinama
  • svima kojima je svakodnevni posao vezan za intenzivne kontakte s ljudima
  • svima koji želje općenito unaprijediti svoje odnose s drugima
Trajanje treninga:
  • 1 dan (8 sati)
vrh stranice