Ciljevi Akademije

Glavni ciljevi programa:

Usvajanje znanja i vještina koje polaznicima omogućuju da postanu lideri koji:

  • vide u svemu potencijale, a ne prepreke;
  • dio su rješenja, a ne problema;
  • potiču i inspiriraju svojim nastupom i riječima;
  • razvijaju motivirane i kompetentne djelatnike koji ostvaruju izvrsne rezultate;
  • karizmatični su i uvjerljivi govornici te pregovarači;
  • vode tim i odluke donose na sustavan način, sagledavajući širu sliku funkcioniranja organizacije;
  • uspješno upravljaju promjenama, u svrhu postizanja trajne kompetitivne prednosti tima i organizacije;
  • preuzimaju inicijativu u svom radu i životu, ostvaraju željene ciljeve i žive ispunjenim životom.

Pritom, polaznici liderske kompetencije razvijaju u sklopu četiri ključna područja, važna za uspješno obavljanje menadžerske uloge:

1. Kako postati kreator vlastite izvrsnosti odnosno:

  • potaknuti osobnu pozitivnu promjenu i razvijati vlastite potencijale u željenom pravcu 
  • koristiti unutarnje snage za ostvarenje ciljeva 
  • prepoznati i razumjeti vlastita emocionalna stanja, kao i stanja drugih ljudi 
  • upravljati vlastitim emocijama i biti spremnim na aktivno rješavanje problema 
  • razviti entuzijazam i samopouzdanje, kod sebe i drugih 
  • zbog čega i na koji način utjecati na vlastitu percepciju, kao i percepciju drugih 
  • nužnost i važnost promjena te kako iz njih dobiti maksimum 
  • postavljati vlastite ciljeve i prioritete te kako se ponašati u skladu s njima 
  • upravljati sobom u svrhu uspješnog upravljanja vlastitim vremenom 

2. Kako motivirati i pomoći drugima da razviju sve svoje potencijale odnosno: 

  • prepoznati karakteristike i potencijal pojedinca
  • upoznati drugu osobu kako bi ju uistinu razumjeli
  • efikasno voditi verbalnu i neverbalnu komunikaciju
  • utjecati na sugovornika u svrhu ostvarenja zajedničkih ciljeva
  • uspostaviti i održati uspješnu komunikaciju sa zahtjevnim sugovornikom
  • prepoznati što točno motivira drugu osobu te tome prilagoditi svoj stil vođenja
  • pružiti drugoj osobi povratnu informaciju koja motivira na pozitivnu akciju
  • potaknuti ljude da razviju i upotrebljavaju sve svoje potencijale
  • motivirati ljude na pozitivnu promjenu i preuzimanje inicijative u svom životu/radu

3. Kako stvoriti pobjednički tim odnosno

  • koje su karakteristike uspješnih timova i kako ih ostvariti
  • postaviti te održavati ciljeve i pravila tima
  • voditi uspješan sastanak i pratiti njegove rezultate
  • preuzeti mnogostruke perspektive te potaknuti druge na isto u svrhu boljeg sagledavanja situacije
  • biti lider koji potiče
  • kreirati kulturu koja podržava motiviranost tima
  • upravljati komunikacijom i konfliktima u timu
  • biti uvjerljiv i karizmatičan govornik, sugovornik i vođa
  • uspješno upravljati promjenama u timu

4. Kako ostvariti uspješan odnos i suradnju s korisnicima odnosno:

  • kvalitetno se pripremiti za prodajni razgovor te pregovore
  • različite govorne i prezentacijske vještine u područjima prodaje i pregovaranja
  • smanjiti otpore sugovornika i olakšati pristanak
  • koristiti strategije koje pomažu pri održavanju dobrih odnosa prilikom pregovora
  • upravljati svojim emocijama u teškim pregovorima
  • pozitivno utjecati na emocije sugovornika tijekom pregovora
  • uspješno završiti pregovore, odnosno prodajni proces na zadovoljstvo svih uključenih strana

 

 

vrh stranice