delegiranje

Tri ključna znanja o motivaciji koja voditelji trebaju "imati u malom prstu"

25.10.2019.

Uspješna poduzeća, da se slikovito izrazim, mirišu na uspjeh. Već pri samom ulasku u njihove prostore dobivamo osjećaj da tu vlada posebno inspirativna atmosfera. Ljudi su nasmijani, energični, vidimo grupe koje o nečemu konstruktivno raspravljaju ili nešto zajednički rade te pojedince koji su toliko posvećeni svome poslu da imate osjećaj kao da uopće ne primjećuju što se događa oko njih. Svi rade, a opet vlada ozračje kao da nikome ništa nije teško, odnosno da svi svoje zadaće obavljaju s lakoćom i veseljem. Ovi se ljudi susreću s jednakim tržišnim izazovima kao i svi drugi, ali za njih brzo pronalaze adekvatne odgovore. Oni ne bježe od odgovornosti i ne prebacuju krivnju na druge ljude ili okolnosti, nego spremno rješavaju probleme u područjima svoje kompetentnosti. U uspješnom poduzeću svi su usmjereni istom cilju i svatko na tom putu daje sve što zna i može.

Ima li na vašoj listi prioriteta mjesta za vas?

26.02.2019.

Internetski portali su puni različitih tekstova o tome kako biti maksimalno produktivan i uspješno upravljati svojim vremenom i ciljevima. Svako toliko možemo pronaći neki novi savjet ili saznati kakvu (jutarnju, večernju i/ili tjednu) rutinu koriste visoko uspješni pojedinci. Bez obzira jesu li na početku karijere i tek se trebaju dokazati, ili se već nalaze na vrlo visokim pozicijama i iza njih su brojna postignuća – svatko od njih dijeli vlastite tajne uspjeha. Uživam u čitanju takvih tekstova jer me često potaknu na nove uvide ili isprobavanje nečeg novog u vlastitoj rutini. Istovremeno, čitajući te tekstove i promatrajući svijet oko sebe, sve češće mi kroz glavu prođe misao: „Zar smo se stvarno doveli do toga da se naša vrijednost najviše mjeri u tome koliko smo bili produktivni ili, još gore, koliko sati smo radili?“

3,2,1, … spremni!

14.10.2014.

Na treninzima za usvajanje vještina rukovođenja, menadžerima obično dajemo konkretne zadatke, koje trebaju napraviti sa svojim timovima između dva modula. O njihovoj provedbi trebaju izvijestiti kroz kratku prezentaciju na sljedećem susretu. Jedan od razloga za ovakve „domaće zadaće“ je poticanje menadžera da primijene u praksi novostečene vještine, kako bi konkretno mogli spoznati njihovu primjenjivost i učinkovitost. Drugi je da se kroz praksu suoče s eventualnim dodatnim pitanjima, na koja onda zajednički odgovaramo na sljedećem susretu.
vrh stranice