Edukacija i psihološka podrška djelatnicima

Osigurajte opću dobrobit i angažiranost vaših zaposlenika u izazovima 

Istraživanja pokazuju da svega 25% rukovoditelja uoči znakove narušenog psihofizičkog stanja članova njihovog tima. Budući da zaposlenici čine organizaciju i ključni su za uspješno poslovanje u krizi i nakon nje, važno im je osigurati sveobuhvatni mehanizam podrške koji će im:

  • dati potrebna znanja i vještine za uspješno nošenje sa svim izazovima rada u kriznim i postkriznim vremenima
  • pomoći da pravovremeno uoče znakove narušenog vlastitog psihofizičkog zdravlja te, prema potrebi, potraže stručnu podršku.

  
Zaposlenici će usvojiti vještine:

  • uspješnog prepoznavanja vlastitih negativnih misli i emocija koji se javljaju kao posljedica krize i rada u izvanrednim okolnostima
  • upravljanja stresom i tehnike izgradnje samopouzdanja i pozitivnog stava u izazovnim okolnostima
  • prepoznavanja kada je potrebno potražiti stručnu pomoć, s ciljem prevencije sindroma sagorijevanja
  • kvalitetnog usklađivanja različitih obveza (privatnih i poslovnih)
  • asertivne komunikacije i općenito kvalitetne suradnje u novim uvjetima i kanalima komunikacije  

 
Ramiro podrška djelatnicima uključuje sljedeće aktivnosti:

1. Online edukacije na teme upravljanja vlastitim emocijama te izazovima poslovnog i obiteljskog života
  • Sadržaj online edukacija se prilagođava konkretnim potrebama organizacije i zaposlenika
  • Neke od mogućih tema:
    • Upravljanje emocijama i stresom u krizi i nakon nje
    • Balansiranje privatnog i poslovnog života u situaciji rada od kuće
    • Kako ostvariti kvalitetnu komunikaciju virtualnim putem
    • Učinkovito upravljanje prioritetima u situacijama krize i nakon nje
    • Upravljanje vlastitom motivacijom u izazovnim vremenima
    • Kako prevenirati i prepoznati simptome sagorijevanja
2. Individualna psihološka podrška

Kroz kontakt sa stručnjakom, zaposlenici imaju priliku:

  • Otvoreno podijeliti svoja iskustva koja ih dovode u stanje stresa
  • Istražiti emocije i misli koje smanjuju njihove emocionalne kapacitete, a time i psihofizičko zdravlje i radnu učinkovitost
  • Dobiti stručne informacije kako prirodno reagiramo na krizu
  • Saznati kako prevenirati potencijalne negativne posljedice krize

  
Mogućnosti izvedbe online edukacija za zaposlenike

U nastavku slijede opisi 3 vrste online edukacija koje se međusobno razlikuju prema razini znanja koje polaznici stječu, s obzirom na vrijeme trajanja edukacije:

1. Webinar - osnovna razina znanja
  • Webinar u trajanju od 1,5 sata se sastoji od teorijskog dijela i interaktivne diskusije u kojoj sudionici mogu postaviti pitanja i dobiti odgovore trenera s ciljem kvalitetnog razumijevanja sadržaja i njegove primjene u svakodnevnim izazovima. 
      
  • Webinar je moguće organizirati na dva načina:
      
    • Cijeli webinar se održava uživo, pri čemu se teorijski i interaktivni dio međusobno izmjenjuju, s ciljem što kvalitetnijeg usvajanja znanja.  
        
    • Sudionicima se pošalje snimka predavanja u trajanju od 45 minuta, nakon čega se organizira video poziv ili online chat uživo, također u trajanju od 45 minuta. Na ovaj način zaposlenici mogu odabrati kada će pogledati video materijal, što im omogućava lakše planiranje njihovog vremena, a tijekom interaktivnog online susreta i razgovora s trenerom imaju priliku dublje ući u teorijske koncepte i smjernice dobivene kroz video-predavanje. 
2. Online trening - srednja razina znanja
  • Online treninzi uživo u trajanju od 3 sata, tijekom kojih se radi na visoko interaktivan i grupni prilagođen način. 
      
  • Pritom je naglasak na usvajanju dva do tri ključna alata koji omogućavaju konkretnu primjenu znanja i vještina u svakodnevnu praksu.
3. Online trening - napredna razina znanja
  • Online dvodnevni treninzi uživo (3 sata prvi dan, 3 sata drugi dan) u kojima se teorijski sadržaj obrađuje kroz konkretne primjere sudionika i na maksimalnu interaktivnost.  
      
  • Kao uvod te između prvog i drugog dijela online treninga, sudionici dobivaju pripremne materijale (upitnik za analizu trenutačne situacije, studije slučaja, i sl.), kako bi ih se potaknulo na razmišljanje o temi, u svrhu kvalitetnije rasprave i zajedničkog rada tijekom treninga. 
      
  • Uz intenzivan rad s trenerima kroz dva dana, sudionici imaju priliku i međusobno se zbližiti s kolegama, razmjenjivati iskustva te dobiti povratnu informaciju i od ostalih polaznika, što kasnije mogu uspješno integrirati u svoj rad.

 
Što organizacija dobiva uslugom psihološke podrške zaposlenicima?

1. Osmišljavanje cjelokupne interne komunikacije vezano uz psihološku podršku
2. Davanje psihološke podrške zaposlenicima
  • Svi koji osjećaju posljedice krizne situacije mogu se javiti na posebno kreiranu Ramiro liniju za savjetovanje zaposlenika
  • Ramiro konzultanti – psiholozi su zaposlenicima dostupni svaki radni dan od 8:00 do 17:00
3. Izvještaj o obavljenim pozivima, uz preporuke za daljnje aktivnosti podrške zaposlenicima
  • Na temelju najčešćih izazova s kojima su se zaposlenici javljali za psihološku podršku, daju se preporuke za daljnje postupanje na razini cijele organizacije
  • Anonimnost svih zaposlenika koji se jave za psihološku podršku u potpunosti je osigurana 

  
Kroz ovakav sveobuhvatni mehanizam podrške, organizacija osigurava psihološku dobrobit zaposlenika i mogućnost da se na kvalitetan način posvete poslu, bez negativnih posljedica. Dodatno, šalje snažnu poruku da brine o vlastitim zaposlenicima, čime jača njihov osjećaj pripadnosti organizaciji.
  

Za detaljniji uvid u sadržaj tema edukacija te za dogovor konkretnog termina, obratite nam se s povjerenjem na ramiro@ramiro.hr  ili 01 2442 910.
  

JAVITE NAM SE

  
Vaš Ramiro tim

vrh stranice