Edukacijom do usavršavanja poslovnih i komunikacijskih vještina

Djelatnici u Vašem timu dobri su stručnjaci i postižu vrijedne rezultate. Međutim, osjećate da ipak nešto nedostaje kako bi njihov rad bio uistinu vrhunski. Nedostaju one vještine koje nazivamo mekima i koje pojedinca čine izvrsnim, a organizaciju nenadmašnom. Te vještine pomažu zaposlenicima da međusobno bolje komuniciraju, surađuju, uspješnije rješavaju probleme, donose odluke, unapređuju procese i sl. Te vještine korisnici prepoznaju kao posebnu kvalitetu Vaših odnosa s njima. Premda su iznimno važne za uspješno poslovanje (kao i općenito za život), ne usvajaju se sustavno tijekom redovitog školovanja.
Može li se naučiti u poslu biti opušten, a ipak visoko produktivan? Može li se raditi samo 8 sati, a napraviti uistinu važne stvari? Može li se naučiti biti stvarno iskren i ljubazan prema korisnicima i pomoći im prevladati negativne emocije i probleme koje imaju? Mogu li se rukovoditelji uputiti kako delegirati poslove i pomoći zaposlenicima u boljem ostvarenju poslovnih rezultata, umjesto da sve poslove preuzmu na sebe?

Odgovor na ova, kao i na druga slična pitanja je pozitivan. Ramiro treninzi vještina za unapređenje učinkovitosti u poslovanju temelje se na najsuvremenijim spoznajama psihologijske i poslovne teorije i prakse. Sastoje se od teoretskih postavki i praktičnih vježbi povezanih s rješavanjem stvarnih poslovnih problema. Treninzi su koncipirani tako da polaznici u interaktivnoj komunikaciji s trenerom te grupnim radom i ciljanim diskusijama usvajaju nova poslovna znanja, vještine i obrasce ponašanja. Naglasak je na dubokom razumijevanju njihove važnosti i korisnosti u svakodnevnom radu, kako bi se sustavno ostvarivali dobri poslovni rezultati. Stjecanjem znanja i sposobnosti uspješne komunikacije, vještina vođenja, upravljanja vremenom, aktivne kontrole stresa i sl., Vaši djelatnici dobivaju nove kvalitete, čime se usavršava kvaliteta poslovanja cjelokupne organizacije.
vrh stranice