Emocionalna inteligencija kao ključ za osobni i profesionalni uspjeh

Pronađite „zajednički jezik“ s različitim sugovornicima, otkrijte u vlastitim emocijama novu pokretačku snagu i ostvarite željene ciljeve
Emocije su važan dio naše osobnosti. Bez njih, život nam ne bi bio ni približno tako bogat i poticajan. Mi bismo bili potpuno ravnodušni prema svemu što nam se događa te bez energije i volje za bilo kakvu aktivnost. Vjerojatno bismo kao vrsta vrlo brzo izumrli. Zato su emocije ključne kako za naš opstanak, tako i za uspjeh! Međutim, što učiniti kada emocije postanu preintenzivne i počnu stvarati poteškoće u komunikaciji? Kako prepoznati i prilagoditi svoje emocije situaciji i različitim sugovornicima? Naime, svima nam se događa da s nekim ljudima vrlo lako razgovaramo pa se najčešće brzo i točno razumijemo, a s nekima nikako ne možemo „na zelenu granu“. U komunikaciji s nekim ljudima znamo točno što ćemo i kako reći, a s nekima (pre)lako ulazimo u konflikt. Upravo su emocije ključna poveznica između nas i naše okoline. One često određuju kvalitetu i uspješnost naše komunikacije te se nalaze u pozadini kako dobre suradnje, tako i nesporazuma.

Nažalost, vještine uspješnog ovladavanja emocijama u komunikaciji ne uče se sustavno ni u jednoj školi, već se obično pretpostavlja da je to „prirodna“ stvar koju svi usvajamo u obitelji ili u druženju s prijateljima još u djetinjstvu. Ovaj stav je pogrešan, jer su istraživanja pokazala da je za uspješno usvajanje ovih važnih znanja i vještina nužan sustavan pristup i trening pod vodstvom stručne osobe – psihologa. Stoga smo osmislili upravo takvu radionicu na kojoj se usvajaju ove, za naše uspješno osobno i profesionalno funkcioniranje, ključne vještine.

Pridružite nam se u četvrtak, 12. listopada i odlučno krenite u smjeru Vašeg razvoja u vrhunskog komunikatora!

Na ovom treningu naučit ćete sljedeće:
  • razumjeti ulogu emocija u izgradnji poslovnih i osobnih odnosa
  • osvijestiti i učinkovito upravljati vlastitim emocijama, kao i konstruktivno utjecati na emocije sugovornika u važnim razgovorima
  • efikasno koristiti verbalnu i neverbalnu komunikaciju u svrhu uspostavljanja i održavanja dobrih odnosa s drugima
  • ostvariti uspješnu komunikaciju na profesionalnom i osobnom planu
  • konstruktivno reagirati u situacijama konflikta
Kratki sadržaj treninga:
  • što je komunikacija i koji su temeljni uzroci međusobnog nerazumijevanja
  • uloga i važnost emocija u komunikaciji
  • prepoznavanje i uspješno izbjegavanje prepreka u komunikaciji
  • prepoznavanje i usmjeravanje vlastitih emocija tijekom komunikacije, s ciljem ostvarivanja suradnje i dobrobiti za sve uključene strane
  • tehnike učinkovite komunikacije za ostvarivanje pozitivnog utjecaja na sugovornika i postizanje željenih rezultata
    • što je rapor (usklađivanje)
    • što je aktivno slušanje i kako nam pomaže u uspostavljanju dobre komunikacije s okolinom i prevenciji nesporazuma
    • konstruktivno djelovanje na vlastite i emocije sugovornika tijekom konflikta, kako bismo zajednički došli do rješenja problema

Metode rada:

  • predavanje
  • vježbe
  • igranje uloga
  • individualni i grupni rad
  • primjena testova i analiza rezultata uz odgovarajuću diskusiju
  • diskusija
  • razmjena znanja i iskustva

Trening je namijenjen:

  • svima koji žele osvijestiti ulogu emocija u komunikaciji te usvojiti načine kako njima ovladati
  • rukovoditeljima na svim razinama
  • zaposlenicima

Vrijeme i mjesto održavanja radionice?

  • četvrtak, 12. listopada, od 9:00 do 17:00
  • Ramiro učionica, Bužanova 4, 1. kat, Zagreb

Koliko ulažete u sebe?

  • Cijena treninga je 1.270,00 kn + PDV
  • U cijenu su uključeni svi potrebni materijali, certifikat, pauze za kavu i ručak

Kako se prijaviti?

  • Ispunjenu prijavnicu pošaljite što prije na ramiro@ramiro.hr ili faxom na 01/2442-911, nakon čega ćete dobiti predračun na temelju kojega ćete napraviti uplatu. Potvrdu o uplati kotizacije trebate nam poslati najkasnije do srijede, 11. listopada u 14:00.

Emocije možete učiniti pravim saveznikom u komunikaciji ukoliko se pridržavate nekoliko jednostavnih pravila. Usvojite ih i otvorite si brojna vrata poslovnog i osobnog uspjeha!

Požurite s prijavama jer je broj sudionika ograničen!

Vidimo se u četvrtak, 12. listopada!

Vaš Ramiro tim

vrh stranice