Medijacija

Medijacija je proces usklađivanja i pomirbe međusobno suprotstavljenih strana, koje su povezane zajedničkim poslovnim dogovorima, procesima i ciljevima. Unitar organizacije to mogu biti pojedine osobe na ključnim pozicijama ili timovi, odnosno sektori. Dodatno, medijacijom se mogu unapređivati i odnosi između organizacije i njenih dobavljača, partnera, korisnika i svih drugih vanjskih subjekata s kojima organizacija ima određeni sukob, a važni su za njen opstanak i prosperitet.
Cilj medijacije je poticanje suprotstavljenih strana na međusobno bolje upoznavanje i razumijevanje te na prepoznavanje stvarnih potreba, kako osobnih, tako i onih druge strane, kao temelja za uspješnu suradnju. U procesu medijacije se preispituju postojeći problemi u suradnji te se pronalaze naprihvatljivija rješenja za nih iz perspektive obiju strana. Time se postiže trajno rješavanje problema i omogućuje održavanje dugoročno uspješnih odnosa. Dosadašnja psihologijska teorija i praksa su pokazale da se najbolji učinci u medijaciji postižu ukoliko organizacija angažira neovisnog medijatora, koji ima znanja i sposobnosti da pronađe sve relevantne elemente u narušenom odnosu na kojima treba raditi kako bi se on doveo u optimalno stanje. Štoviše, nerijetko se nakon uspješne medijacije odnosi među sukobljenim stranama dignu na kvalitativno višu razinu od one na kojoj su bili prije sukoba.

Kao neovisan čimbenik u pregovorima, Ramiro koristi najsuvremenije tehnike i metode za započinjanje i unapređenje dijaloga među sukobljenim sugovornicima. Pomaže svojom stručnom ekspertizom u razumijevanju i kontroli emocija tijekom ovog zahtjevnog procesa te u pronalaženju zajedničkih točaka koje vode postizanju dogovora s konkretnim pozitivnim učincima za obje strane.

vrh stranice