Moć prodaje

Moć prodaje - otkrijte dobitnu kombinaciju najuspješnijih prodavača
 
Živimo u svijetu u kojem je kupac kralj. Ponuda na brzorastućem tržištu sve je veća i sve je lakše pronaći upravo ono što želimo. Istovremeno, prodajna konkurencija raste i često se možemo uhvatiti u razmišljanju: koliko se još moram bezuspješno truditi kako bih ostvario prodajne rezultate? Otkrijte koje su tajne najvećih majstora prodaje. Saznajte zbog čega oni samopouzdano osvajaju tržište. Budite i Vi među velikima!
Polaznici će na ovom treningu naučiti sljedeće:
  • što je prodaja/zašto ljudi kupuju
  • koji su temelji kontinuiranog ostvarivanja dobrih prodajnih rezultata
  • kako organizirati, voditi i stalno nadograđivati bazu potencijalnih korisnika
  • kako ostvariti kontakt, voditi prodajnu strategiju i uspješno završiti prodajni ciklus

Kratki sadržaj treninga:
  • zašto i kako ljudi kupuju
  • 4 stepenice do odluke o kupnji
  • kako ostvariti prvi telefonski kontakt s nepoznatim korisnikom (posebice s onim na višoj hijerarhijskoj razini) i dogovoriti sastanak
  • kako odgovore «nisam zainteresiran», «već radimo s drugima» i sl. pretvoriti u svoju prednost
  • kako se pripremiti za (prvi) prodajni sastanak
    • SWOT analize tvrtke i proizvoda
    • priprema strukturiranog intervjua za dobivanje podataka od korisnika (5W, otvorena pitanja, ...)
    • izgradnja slike o sebi i samopouzdanja
  • alati u prodaji: njihovo puno razumijevanje i primjena
  • neverbalna komunikacija kao alat privlačenja pažnje i pobuđivanja interesa kod korisnika
    • izgradnja odnosa s korisnikom kroz uspostavljanje rapora
    • kako otkriti potrebe kupca – tehnike aktivnog slušanja i postavljanja pitanja
    • YES-SET tehnika
    • SPIN tehnike – kako postavljanjem pravih pitanja potaknuti kupca na raz-mišljanje o njegovim stvarnim potrebama te ponuditi prava rješenja za njih
    • FAB tehnike za nuđenje proizvoda
    • kako se suočavati s izgovorima
    • zaključivanje prodaje
Metode rada:
  • predavanje
  • vježbe
  • igranje uloga
  • individualni i grupni rad
  • primjena testova i analiza rezultata uz odgovarajuću diskusiju
  • diskusija
  • razmjena znanja i iskustva
Trening je namijenjen:
  • svim osobama koje rade u prodaji
  • rukovoditeljima
  • voditeljima timova
  • projekt menadžerima
  • osobama koje su u kontaktu s korisnicima
  • svima koji žele razvijati svoje prodajne vještine
Trajanje treninga:
  • 2 dana (16 sati)
vrh stranice