Osnaživanje menadžera

Mentalno snažni i educirani menadžeri ključna su karika za jačanje organizacijskog imuniteta i održavanje pozitivnog poslovanja u krizi i nakon nje. Uz našu podršku, usmjerite svoje menadže na vještine i ponašanja koji će prevenirati negativne posljedice vanjskih utjecaja.
  

ZATRAŽITE PONUDU
  

Naš pristup

Krizna vremena zahtijevaju uspješno upravljanje vlastitom energijom i emocijama. Menadžere stoga učimo prepoznati trenutke i emocije koji im smetaju u obavljanju zadataka. Tek kad prihvate da se prvo moraju naučiti brinuti za sebe, možemo ih podučiti kako paziti na članove tima i dati im podršku i edukaciju s obzirom na izazove s kojima se suočavaju.

Budući da u novim okolnostima postojeći obrasci rada imaju smanjenu učinkovitost, podučavamo ih vještinama učinkovitog organiziranja posla, upravljanja timom na daljinu i održavanja kvalitetne radne atmosfere. Posebnu pozornost stavljamo na sustavno vođenje interne komunikacije kao ključa za ostvarivanje pozitivanog utjecaja i pripreme tima na poslovanje u drugačijim okolnostima.

Online grupni i individualni rad

Edukacija i osnaživanje provode se kroz kombinaciju grupnog i individualnog coachinga, a sadržaj se prilagođava potrebama poduzeća i menadžera. Program se provodi uživo, online i u dogovorenim terminima i trajanju. Uz intenzivan rad s trenerima, menadžeri imaju priliku zbližiti se s kolegama, razmjenjivati iskustva i dobiti povratnu informaciju od polaznika.

Osim ovih standardnih susreta sudjelujemo s menadžerima na zajedničkim aktivnostima sa zaposlenicima (npr. na virtualnom sastanku), promatrajući ih u konkretnim situacijama. Po završetku susreta dajemo menadžeru povratnu informaciju, upućujemo na načine usvajanja željenih vještina i pomažemo u njihovoj implementaciji.

Zašto Ramiro

Od samog osnutka radimo na razvoju i osnaživanju menadžera jer znamo da u njihovoj spremnosti, znanju i angažmanu počiva uspjeh. Dosad je više stotina menadžera bilo uključeno u naše razvojne programe, od kojih su mnogi bili temeljeni upravo na kriznim situacijama.

Vidi sve klijente
  

Uloga menadžera u razdoblju neizvjesnosti

Svaki se zaposlenik pita koliko će trajati kriza, treba li prednost davati poslovnim aktivnostima ili onima u obitelji. Neizvjesnost je potaknuta velikom količinom loših vijesti zbog kojih su zaposlenici zabrinuti za sigurnost posla, a time i sebe i svojih najbližih. Nije jednostavno samostalno donositi odluke koje mogu imati dalekosežne posljedice kako na pojedinca tako i na poduzeće. Vodstvo poduzeća nema sve odgovore, a zaposlenici to znaju.

Menadžeri su iznimno važna poluga za preživljavanje krize ako im poduzeće omogući znanja i vještine kojima će prihvatiti nova, drugačija ponašanja i odgovornosti za djelovanje svog tima. Uloga menadžera tako se proširuje s organizacije posla, motivacije i kontrole u poznatim uvjetima na sasvim novo područje u kojem se do sada nisu nalazili. Ako su pritom i u predkriznim vremenima više bili uključeni u mikromenadžment svojih ljudi, a manje u vođenje, krizna situacija stvara im dodatni pritisak s kojim se teško nose.

Vodstvo poduzeća u vremenu krize mora koristiti svoje menadžere kao snagu promjene. Umjesto naglaska na izvršenje dobro definiranih procesa na koje su naviknuti, menadžeri imaju zadatke koji su dobili na težini u kriznom razdoblju.

Jedan od najvažnijih poslova menadžera u krizi jest učinkovita interna komunikacija.

Menadžere učimo dijeliti informacije o stavovima vodstva i poslovanju poduzeća s članovima tima, ma koliko se oni njima činili nevažnima. Učimo ih i slušati članonve tima i usvajati prijedloge koji će unaprijediti poslovanje u drugačijim uvjetima rada. Menadžer zaposlenicima treba dopustiti da iznose svoje strahove i nuditi im podršku, a za takve razgovore pružamo izvanredne alate koji će im u tome pomoći.

Menadžeri se moraju zauzeti za potrebe zaposlenika i pronaći rješenja za njihove probleme. Ove se aktivnosti odnose na privlačenje pozornosti vodstva na krizne prioritete pojedinaca. Možda se radi o nekom sredstvu za rad kao što su slušalice s mikrofonom ili stolac, a možda o tome da je prijedlog primjenjiv za cijelo poduzeće. Zaposlenici se mogu osjećati izolirano i otuđeno pa je važno zadržati razinu njihove angažiranosti. Svaki menadžer mora paziti da članovi tima ne potonu u malodušnost i mora raditi u ime njihovih interesa.

Tijekom krize nužno je zadržati sve što je dobro i paziti da se sačuvaju i obnove dobre prakse koje su poduzeću donijele uspjeh. Menadžere učimo raditi to na daljinu s postojećim alatima kao i stvarati nove alate kojima će kreativno organizirati poslovanje kako bi postigli rezultate. Fleksibilnost je ključna, a uključenost svih članova tima u kreativno stvaranje presudna.

  

JAVITE NAM SE
  

vrh stranice