Savjetovanje u kreiranju i provedbi interne komunikacije

Kvalitetna interna komunikacija, kao krvotok organizacije, predstavlja temelj njezinog organizacijskog imuniteta

Interna komunikacija je ključna za stvaranje osjećaja psihološke sigurnosti zaposlenika, što je jedna od temeljnih potreba svakog čovjeka, pogotovo u vrijeme krize i nakon nje. Važno je da ljudi osjete snažno vodstvo menadžmenta i dobiju jasnoću koje aktivnosti organizacija poduzima s ciljem očuvanja poslovanja i osiguranja psihofizičke zaštite zaposlenika.

Zato je potrebno kvalitetno isplanirati i provoditi sustavnu internu komunikaciju s ciljem informiranja, motiviranja i angažiranja zaposlenika te njihova međusobnog povezivanja, s jasno definiranim porukama i motivirajućim tonom komunikacije, kako bi svi uključeni u nju djelovali usklađeno.

  
Podrška Ramiro organizacijskih psihologa u ovom segmentu uključuje sljedeće procese:

Što organizacija dobiva ovim savjetovanjem?

1. Definiranje i upravljanje ključnim ciljevima interne komunikacije

  • Stručnu analizu dosadašnjeg načina internog komuniciranja
  • Vođenje u procesu definiranja željenih ciljeva interne komunikacije, s posebnim naglaskom na aspekte krize i izlaska iz nje

2. Postavljanje jasnog sustava i kanala interne komunikacije

  • Akcijski plan provedbe interne komunikacije, s posebnim naglaskom na aspekte krize i izlaska iz nje, što uključuje definiranje jasnog sustava i kanala komunikacije koji će se koristiti
  • Definiranje ključnih osoba za interno komuniciranje i njihovih odgovornosti (npr. Uprava, HR, voditelji odjela, voditelji timova i sl.)
  • Upoznavanje ključnih osoba s njihovom ulogom i odgovornostima, te ciljevima i akcijskim planom interne komunikacije 

 

3. Kreiranje ključnih poruka i konkretnog sadržaja za različite kanale interne komunikacije        

  • Kreiranje ključnih poruka, s posebnim naglaskom na izlazak iz trenutne krize, koje se žele komunicirati u svakom koraku akcijskog plana interne komunikacije
  • Definiranje tona komunikacije, kako bi se osigurala usklađenost svih kanala komunikacije
  • Osmišljavanje sadržaja koji prenosi ključne poruke na pozitivan, konstruktivan i motivirajući način
    • Ramiro konzultanti pomažu odgovornim osobama u kreiranju sadržaja, kako bi ih na taj način educirali u ključnim vještinama kvalitetne interne komunikacije
    • U hitnim i složenijim situacijama, Ramiro konzultanti samostalno osmišljavaju sadržaj na temelju ciljeva interne komunikacije

 

4. Usvajanje učinkovitog neverbalnog i verbalnog nastupa prilikom interne komunikacije osoba odgovornih za internu komunikaciju

  • Kroz grupne i individualne online coachinge, osobe ključne za internu komunikaciju usvajaju konkretna znanja i vještine, koje im omogućuju da svojim nastupom uspješno transformiraju sve negativne emocije (preopterećenost, nelagodu, nesigurnost, bespomoćnost i sl.) zaposlenika u osjećaje osnaženosti, proaktivnosti i smisla  

 

5. Analizu uspješnosti interne komunikacije

  • Provedbu kratke online ankete među zaposlenicima u svrhu utvrđivanja kvalitete interne komunikacije provedene prema akcijskom planu i ostvarenih efekata
  • Izvještaj o dobivenim rezultatima i, sukladno njima, prilagodbu daljnjih aktivnosti   

 

  
Način provedbe i sadržaj aktivnosti direktno se dogovara s organizacijom i prilagođava trenutačnim potrebama. Pritom, s obzirom da organizacije trebaju jako brzo reagirati prema svojim zaposlenicima u ovoj krizi i nakon nje, cjelokupni proces se odrađuje izuzetno brzo i učinkovito, kako bi se što prije krenulo s konkretnom komunikacijom, na ciljan i usklađen način


Za više informacija i dogovor konkretnog termina, obratite nam se s povjerenjem na ramiro@ramiro.hr  ili 01 2442 910.
  

JAVITE NAM SE

  
Vaš Ramiro tim

vrh stranice