Neovisno o okolnostima, svaka organizacije treba ljude, i to zdrave, sposobne i angažirane ljude koji stvaraju poslovni rezultat. Kao što poznata latinska poslovica kaže U zdravom tijelu, zdrav duh, jednako tako se može reći Zdravi djelatnici, zdravo poslovanje.
Ova kriza je u naše živote donijela neviđene promjene, a njen utjecaj na ljude, te samim time i na organizacije (i obratno), nije bilo moguće izbjeći. Pandemija je gurnula organizacije do krajnjih granica, jer su potpuno nove okolnosti tražile kreiranje potpuno novih rješenja. Popuštanje sigurnosnih mjera zahtijeva nove napore za prilagodbu na „novo normalno“. Kako bi u tome uspjele, organizacijama je nužan snažan organizacijski imunitet, koji se odnosi na sveukupno fizičko i mentalno zdravlje zaposlenika, timova i organizacije u cjelini.
VAŽNOST ORGANIZACIJSKOG IMUNITETA
CIPD, svjetski poznati institut u području upravljanja ljudskim potencijalima, u ožujku ove godine je objavio Izvještaj o zdravlju i dobrobiti zaposlenika (Health and Well-Being at Work, Survey Report) u kojem ističe da fizičko zdravlje zaposlenika najviše ovisi o njihovom psihološkom zdravlju.

S obzirom na aktualne, još uvijek neizvjesne okolnosti nakon krize, moramo se zapitati koliko će se praksa izbjegavanja pravovremene i aktivne brige o psihološkim posljedicama stresa odraziti na fizičku i psihičku dobrobiti zaposlenika, a time i na organizacijski imunitet za održavanje uspješnog poslovanja i nakon krize, kao i učinkovito nošenje s budućim potencijalnim krizama.
RAMIRO PROGRAM JAČANJA ORGANIZACIJSKOG IMUNITETA
Dobra vijest je da u svijetu već postoje uspješne prakse izgradnje i očuvanja organizacijskog imuniteta, a povezuju ih dvije stvari:
- Educirani rukovoditelji koji imaju svijest o važnosti brige o ljudima, pa tako sustavno i aktivno komuniciraju sa svojim članovima tima, dajući im potrebnu podršku i motivirajuće vodstvo
- Sveobuhvatni mehanizmi podrške, dostupni svim zaposlenicima, s ciljem njihova psihološkog i profesionalnog osnaživanja i usvajanja vještina potrebnih za uspješno nošenje sa svim izazovima koje donosi kriza, kao i izlazak iz nje
Stoga smo kreirali učinkovite i lako dostupne aktivnosti koje će vam biti ključna podrška u očuvanju zdravog imuniteta vaše organizacije, odnosno održavanju angažiranih, produktivnih i zdravih zaposlenika pri izlasku iz ove krize, ali i tijekom potencijalnih budućih kriza.
Aktivnosti smo podijelili u četiri ključna područja:
1. Ispitivanje trenutačnog organizacijskog imuniteta
Ispitivanje organizacijskog imuniteta omogućit će vam uvid u ključne pokazatelje trenutačnog stanja u timovima.
Pitanja na koja ćete dobiti odgovore kroz ispitivanje organizacijskog imuniteta su:

SAZNAJTE VIŠE
2. Kreiranje kvalitetne interne komunikacije
Kvalitetna interna komunikacija, kao krvotok organizacije, predstavlja temelj njezinog organizacijskog imuniteta.
Podrška Ramiro organizacijskih psihologa u ovom segmentu uključuje:

SAZNAJTE VIŠE
3. Edukacija i osnaživanje menadžera za uspješno nošenje s izazovima krize i postkriznog razdoblja
Mentalno snažni i educirani rukovoditelji ključna su karika za osnaživanje organizacijskog imuniteta i održanja pozitivnog poslovanja u krizi, kao i nakon nje.
Ramiro podrška rukovoditeljima uključuje:

SAZNAJTE VIŠE
4. Edukacija i psihološka podrška zaposlenicima za uspješno nošenje s izazovima krize i postkriznog razdoblja
Osigurajte opću dobrobit i angažiranost vaših zaposlenika u izazovima.
Ramiro podrška djelatnicima uključuje:

SAZNAJTE VIŠE
Preuzmite odgovornost i proaktivnu ulogu u upravljanju organizacijskim imunitetom te osnažite sebe, rukovoditelje i sve zaposlenike u procesu učinkovitog nošenja s krizom i njenim posljedicama.
Obratite nam se s povjerenjem na ramiro@ramiro.hr ili 01 2442 910.
JAVITE NAM SE
Zajednički ćemo utvrditi konkretne potrebe vaše organizacije, s ciljem kreiranja individualiziranog programa prilagođenog vašim mogućnostima.
Vaši dosadašnji uspjesi, kao i aktualni napori koje poduzimate su dragocjeni. Tu smo uz vas, kako biste što lakše prebrodili ova krizna vremena i pripremili se za povratak normalnom poslovanju.
Vaš Ramiro tim