Upravljanje emocijama

Konstruktivno reagiranje u napetim, neugodnim ili emocionalno zahtjevnim situacijama nužno je za uspješno iskazivanje ostalih kompetencija menadžera. Uz našu podršku razvit ćete vještine razumijevanja te upravljanja vlastitim i tuđim emocijama.

Zatražite ponudu

Što ćete dobiti

Prepoznavanje i razumijevanje vlastitih emocionalnih stanja te stanja svojih suradnika olakšat će vam ostvarenje bitnih poslovnih ciljeva. Osvijestit ćete utjecaj emocija na razmišljanje i ponašanje u poslovnom i privatnom kontekstu, ali ih naučiti i kontrolirati.

Sve će vam to pomoći u uspješnom ostvarivanju harmoničnih odnosa s drugim ljudima, kao i doprinijeti vašem entuzijazmu i samopouzdanju. Već male promjene u vašem nošenju s vlastitim emocionalnim stanjima imat će značajne pozitivne učinke na svakodnevne izazove.

Kako ćemo to postići?

Temelj svakog našeg treninga je interaktivnost. Rad u malim grupama i mogućnost razmjene iskustava s ostalim polaznicima omogućuje najefikasnije usvajanje konkretnih tehnika i alata te njihovu neposrednu primjenu u praksi.

Pritom koristimo različite metode individualnog i grupnog rada koje vam donose maksimalnu korist kroz primjenu usvojenih znanja, analizu njezinih ishoda te konkretne prijedloge kako unaprijediti svoje upravljanje emocijama.

Zašto Ramiro

150+
održanih treninga upravljanja emocijama

Prednost našeg pristupa upravljanju emocijama je utemeljenost na najsuvremenijim spoznajama psihologijske i poslovne teorije i prakse. Takav pristup omogućuje razumijevanje i razvoj vještina upravljanja emocijama, kao i bolje razumijevanje psihologije ljudi, što je nužno za uspješno svakodnevno poslovanje. Naglasak je na individualiziranom pristupu, odnosno prilagođavamo sadržaj treninga vašim konkretnim potrebama.

Svi klijenti
Eurotrade
Erste Bank
DM drogerie markt
AMPEU
OTP Banka
Vern

Prepoznavanje vlastitih emocija koje prenosimo u našu okolinu pruža veliku korist u rukovođenju i u raznim poslovnim situacijama. Pohvaljujem Ramiro trenere koji su slušali naše potrebe, osmislili odgovarajući program i dobili zaslužene pohvale svih polaznika.

Roman Šubić, viceguverner – Hrvatska narodna banka

Upravljanje emocijama kako one ne bi upravljale vama

Koliko često vam se događalo da vas situacija na poslu emocionalno iscrpi i jednostavno nemate snage za daljnji rad? Koliko puta vam se dogodi da posao ponesete kući i negativno raspoloženje prenesete na svoje najmilije? Zamislite samo u koliko ste slučajeva mogli bolje usmjeriti svoje emocije i iskoristiti ih za ostvarenje ugodnih trenutaka.

Vaš glavni saveznik u takvoj promjeni je emocionalna inteligencija - dimenzija inteligencije odgovorna za našu vještinu upravljanja sobom, kao i vezama s drugim ljudima. Ona nam pomaže u ostvarenju osobnog zadovoljstva, poslovnog uspjeha te uspješne suradnje s drugima. Ljudi s visokom emocionalnom inteligencijom imaju duboko razumijevanje vlastitih emocija, kao i emocija drugih. Te informacije mogu upotrijebiti kao vodič u promišljanju i djelovanju.

Uz našu stručnu podršku interaktivne metode individualnog i grupnog rada razvit ćete vještine razumijevanja i prepoznavanja te upravljanja i korištenja vlastitih, ali i tuđih emocija. Emocionalna inteligencija bit će vaš ključan suputnik na putu ka poslovnom uspjehu i osobnom zadovoljstvu.

Menadžer treba efikasno upravljati emocijama

U današnje doba sve zahtjevnijeg tržišta, više nije dovoljno biti stručnjak u onome što radimo. Istraživanja pokazuju kako su danas posebno važne i cijenjene kompetencije radnika sposobnost efikasnog komuniciranja i rada u timu, prilagodljivost neočekivanim situacijama te samopouzdanje i inicijativa.

Sve emocije služe nekoj svrsi, one su reakcija na naša iskustva. Kada ih znamo prepoznati i upravljati njima, sprječavamo da nas ometaju u našem svakodnevnom funkcioniranju i osiguravamo da u svakom trenutku mi aktivno vladamo svojom okolinom. Tada mi upravljamo emocijama, a ne one nama.

Većina ljudi svakodnevno doživljava velik raspon stanja i emocija. Stihijskim prihvaćanjem emocija koje se pojavljuju u različitim situacijama prihvaćamo da u one nešto nad čime nemamo kontrolu. Odbijanjem upravljanja vlastitim emocijama postajemo marionetom naše okoline. U poslovnom kontekstu to može imati osobito teške posljedice za naše poslovne odnose, kako unutar tima, tako i s vanjskim suradnicima.

Pritisak rokova, konflikti unutar tima, neslaganje s klijentima… Naučiti upravljati vlastitim emocijama u takvim situacijama vjerojatno je najvažnija vještina za poslovno i privatno funkcioniranje. Riječ je o alatu za uspješan razvoj, nošenje s promjenama i neočekivanim situacijama. Sposobnost upravljanja vlastitim emocijama može značajno poboljšati vašu motivaciju, zadovoljstvo i produktivnost, što će se odraziti i na vaše poslovne rezultate.

Javite nam se

Stihijskim prihvaćanjem emocija koje nas obuzimaju u različitim situacijama dozvoljavamo da nas one kontroliraju. Uz našu podršku razvit ćete vještine razumijevanja, upravljanja vlastitim i tuđim emocijama te ih učiniti saveznikom u poslovnim i privatnim situacijama.

Pošaljite upit

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.