Učinkovita komunikacija kao najvažnija karika osobnog i profesionalnog uspjeha

Na koji način strateški koristiti različite komunikacijske stilove te njima ostvariti ciljeve i izgraditi dugoročnu suradnju?

Nemoguće je zamisliti našu svakodnevicu bez komunikacije – njome izražavamo svoje potrebe, razvijamo socijalne odnose i ostvarujemo važne nam ciljeve. Ipak, nerijetko se događa da oklijevamo otvoreno izreći svoja razmišljanja i stavovekako bismo izbjegli mogući sukob ili neugodnu situaciju, iako smo svjesni da je njihovo jasno izražavanje upravo ključ izgradnje dobrih odnosa. Kada smo ovako suzdržani u iznošenju vlastitog mišljenja kao posljedica se javljaju iznenadne i burne emotivne reakcije u kojima svi naši stavovi i potrebe izađu na vidjelo na negativan način. To se najčešće događa u situacijama kada je takvo ponašanje najmanje prikladno i poželjno, a može trajno narušiti naše odnose ili ostvarivanje ciljeva. I zato se moramo zapitati ne bi li nam život bio mnogo ugodniji kada bismo mogli uspješno prepoznati svoje i tuđe osjećaje te znali kako odgovoriti na njih? Zasigurno bi bilo bolje kada bismo mogli prilagoditi svoje ponašanje različitim sugovornicima te im konstruktivno i pravovremeno reći ono što zaista želimo. Na koji način osigurati da se pritom svi osjećamo dobro? 

Iz ovih razloga kreirali smo radionicu na kojoj se obrađuju i uvježbavaju upravo te ključne vještine! Pridružite nam se u utorak, 26. rujna i hrabro promijenite kvalitetu svog poslovnog i osobnog života nabolje!

Polaznici će na ovom treningu naučiti sljedeće:

  • prepoznati različite komunikacijske stilove i prilagoditi vlastito ponašanje situaciji u svrhu ostvarenja osobnih, ali i zajedničkih ciljeva 
  • izraziti svoje mišljenje, stavove i potrebe na jasan način, uvažavajući istovremeno i poziciju sugovornika
  • na prikladan način reći „ne“ u situacijama kada je to potrebno napraviti
  • ostvariti uspješan razgovor s različitim ljudima i u različitim situacijama (uključujući i konfliktne situacije)
  • konstruktivno komunicirati, odnosno komunicirati sa različito zahtjevnim sugovornicima
Kratki sadržaj treninga:
  • karakteristike komunikacije koja nam omogućuje postizanje ciljeva
  • razlozi zbog kojih ljudi reagiraju agresivno
  • razlozi zbog kojih ljudi reagiraju pasivno
  • što je asertivna komunikacija
  • elementi asertivne komunikacije
  • zašto i kako biti asertivan (konkretne tehnike asertivne komunikacije)
  • praćenje i vođenje sugovornika u svrhu izgradnje konstruktivnog razgovora
  • komunikacijske vještine za dolazak do pravog uzroka problema, kao preduvjeta njegovog uspješnog rješavanja
Metode rada:
  • predavanje
  • vježbe
  • individualni i grupni rad
  • primjena testova i analiza rezultata uz odgovarajuću diskusiju
  • diskusija 
  • razmjena znanja i iskustva
Trening je namijenjen:
  • svima kojima je stalo da ih drugi čuju i ispravno razumiju 
  • zaposlenicima na svim razinama
  • svima kojima je svakodnevni posao vezan za intenzivne kontakte s ljudima
  • svima koji želje općenito unaprijediti svoje odnose s drugima
Vrijeme i mjesto održavanja radionice?
  • utorak, 26. rujna, od 9:00 do 17:00
  • Ramiro učionica, Bužanova 4, 1. kat, Zagreb
Koliko ulažete u sebe?
  • Cijena treninga je 1.270,00 kn + PDV
  • U cijenu su uključeni svi potrebni materijali, certifikat, pauze za kavu i ručak
Kako se prijaviti?
  • Ispunjenu prijavnicu pošaljite što prije na ramiro@ramiro.hr ili faxom na 01/2442-911, nakon čega ćete dobiti predračun na temelju kojega ćete napraviti uplatu. Potvrdu o uplati kotizacije trebate nam poslati najkasnije do ponedjeljka, 25. rujnau 14:00.
Učinkovita komunikacija ima tek nekoliko jednostavnih pravila. Usvojite ih i otvorite brojna vrata uspješnog poslovnog i privatnog života. Požurite s prijavama jer je broj sudionika ograničen!

Vidimo se u utorak, 26. rujna!

Vaš Ramiro tim
vrh stranice