Unapređenje poslovnih procesa

Održavanje konkurentnosti i prilagodljivosti vašeg poduzeća zahtijeva stalno upravljanje poslovnim procesima. Pomažemo vam osigurati usklađenost poslovnih procesa s ciljevima i vizijom razvoja vašeg poduzeća.

Zatražite ponudu

Izazovi koje ćemo nadvladati

  • Definiranje ključnih poslovnih procesa
  • Uvođenje procesa za unapređenje poslovanja i kompetencija zaposlenika
  • Osuvremenjavanje već standardiziranih procesa
  • Usklađivanje procesa na razini poduzeća
  • Postavljanje sustava kontinuiranog praćenja rada po procesima
  • Poticanje zaposlenika na prihvaćanje promjena procesa
  • Osposobljavanje zaposlenika za rad po procesima

Ciljevi koje ćemo postići 

Analizom trenutačnog stanja vaših poslovnih procesa zajednički ćemo pronaći rješenje koje će poslovne procese i uloge u njima učiniti jasnijima.
To će omogućiti usmjeravanje zaposlenika na korisnike, upravljanje konfliktnim ciljevima i aktivnostima između odjela kao i unapređenje komunikacije unutar i između odjela te sa samim korisnicima.
Osim toga, unapređenje poslovnih procesa omogućit će vam upravljanje stavovima o procesima i povećanje spremnosti za njihovu promjenu.

Zaposlenici kao nositelji poslovnih procesa

Poslovni procesi često ostanu kvalitetno zapisani, ali se ne provode u praksi. Kako i vaše poduzeće ne bi upalo u tu zamku, cijelo vrijeme uključujemo zaposlenike u proces analize i promjene procesa.

Uključivanjem zaposlenika dobivate puno više od povećanja produktivnosti – zaposlenici postaju vlasnici procesa, a time i angažiraniji jer im posao činimo smislenim i izazovnim.

Ovaj pristup omogućuje vašim zaposlenicima da sami procjenjuju učinkovitost procesa te uočavaju i eliminiraju nepotrebne i teško provedive dijelove, što povećava njihov osjećaj odgovornosti. Osim toga, zaposlenici sudjeluju u definiranju ključnih pokazatelja učinkovitosti svakog procesa, usavršavaju procese rada, surađuju i proaktivno predlažu poboljšanja, čime vaše poduzeće čine prilagodljivim i konkurentnim.

Zašto Ramiro

250+
projekata

U više od 19 godina djelovanja pomogli smo unaprijediti poslovne procese preko 250 hrvatskih i stranih organizacija, u privatnom i javnom sektoru. Svaka suradnja počinje analizom trenutačne situacije i individualiziranim akcijskim planom, a završava angažiranim radom po novim procesima.

Svi klijenti
Offertissima
HAKOM
Stambeni ZG

S Ramirom smo napravili puno velikih i pozitivnih promjena u poduzeću i time uistinu puno pridonijeli njegovom razvoju i unaprjeđenju poslovnih procesa u maloprodaji. Njihova ekspertiza, savjeti i usmjeravanje nakon daju vjetar u leđa nakon svake edukacije.

Ana Vlašić, Organizatorica i kontrolorka poslovanja maloprodaje – Offertissima

Jačanjem suradnje do unapređenja kvalitete

Jedna od zapreka s kojima se organizacije često suočavaju jest „efekt silosa“ do kojeg dolazi uslijed snažne usmjerenosti na hijerarhijsku organizaciju poslovanja. Ako vaši zaposlenici primarno gledaju kako povećati utjecaj vlastitog odjela i zaboravljaju da su svi odjeli dio istog poduzeća, vjerojatno se susrećete s efektom silosa. Riječ je o stanju koje otežava međuodjelnu komunikaciju te obično rezultira konfliktnim ciljevima i aktivnostima između odjela. Posljedično, rezultati vašeg poduzeća u cjelini mogu biti lošiji od očekivanog.

Kroz zajednički rad pomoći ćemo vam utvrditi sve posljedice efekta silosa i ojačati procesnu orijentaciju poduzeća kako bi svi odjeli djelovali u sinergiji. Time ćete osigurati snažniju usmjerenost na korisnika i kontinuirano unapređenje kvalitete usluge ili proizvoda koji nudite.

Koristi zajedničkog rada na unapređenju poslovnih procesa

Svojim pristupom osiguravamo vam cjelovitu podršku u kreiranju kulture usmjerene na procese, razvijamo kompetencije vaših zaposlenika i potičemo osjećaj zajedništva.

Time dobivate maksimalnu korist jer osiguravate da zaposlenici razumiju zbog čega je novi način rada važan za njih, njihove kolege, a time i za cijelu organizaciju. Također, pružate im i kvalitetnu podršku tijekom faze privikavanja na novi način rada koji uvijek nosi i određenu razinu stresa i nezadovoljstva.

Zajedničko unapređenje poslovnih procesa povećava jasnoću rada, a time i njegovu kvalitetu. Ako vaši zaposlenici znaju što i kako trebaju raditi te koje su njihove uloge u pojedinom procesu, veća je vjerojatnost da će raditi angažirano. Više će se potruditi sagledati kako se njihovi postupci odražavaju na korisnike (unutarnje i vanjske). Time unapređuju samu kvalitetu vašeg proizvoda ili usluge pa organizacija ima priliku sustavno unapređivati svoju konkurentnost.

Javite nam se

Dobro postavljeni procesi velika su prednost za svako poduzeće. Naša tehnologija uzima u obzir i dodatne faktore te pokazuje kako da ih održite i unaprijedite, a zaposlenici prihvate.

Pošaljite upit

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.