Jačanjem suradnje do unapređenja kvalitete
Jedna od zapreka s kojima se organizacije često suočavaju jest „efekt silosa“ do kojeg dolazi uslijed snažne usmjerenosti na hijerarhijsku organizaciju poslovanja. Ako vaši zaposlenici primarno gledaju kako povećati utjecaj vlastitog odjela i zaboravljaju da su svi odjeli dio istog poduzeća, vjerojatno se susrećete s efektom silosa. Riječ je o stanju koje otežava međuodjelnu komunikaciju te obično rezultira konfliktnim ciljevima i aktivnostima između odjela. Posljedično, rezultati vašeg poduzeća u cjelini mogu biti lošiji od očekivanog.
Kroz zajednički rad pomoći ćemo vam utvrditi sve posljedice efekta silosa i ojačati procesnu orijentaciju poduzeća kako bi svi odjeli djelovali u sinergiji. Time ćete osigurati snažniju usmjerenost na korisnika i kontinuirano unapređenje kvalitete usluge ili proizvoda koji nudite.
Koristi zajedničkog rada na unapređenju poslovnih procesa
Svojim pristupom osiguravamo vam cjelovitu podršku u kreiranju kulture usmjerene na procese, razvijamo kompetencije vaših zaposlenika i potičemo osjećaj zajedništva.
Time dobivate maksimalnu korist jer osiguravate da zaposlenici razumiju zbog čega je novi način rada važan za njih, njihove kolege, a time i za cijelu organizaciju. Također, pružate im i kvalitetnu podršku tijekom faze privikavanja na novi način rada koji uvijek nosi i određenu razinu stresa i nezadovoljstva.
Zajedničko unapređenje poslovnih procesa povećava jasnoću rada, a time i njegovu kvalitetu. Ako vaši zaposlenici znaju što i kako trebaju raditi te koje su njihove uloge u pojedinom procesu, veća je vjerojatnost da će raditi angažirano. Više će se potruditi sagledati kako se njihovi postupci odražavaju na korisnike (unutarnje i vanjske). Time unapređuju samu kvalitetu vašeg proizvoda ili usluge pa organizacija ima priliku sustavno unapređivati svoju konkurentnost.