Vještine vođenja u krizi

U današnjem brzom i promjenjivom poslovnom svijetu, pred rukovoditelje se svakodnevno postavlja mnoštvo izazova. Pritom, iako je liderstvo važno u svim vremenima, u vremenu krize čini jedan od ključnih faktora (ne)uspjeha tima – u takvim trenucima sve oči su uprte od njih te je potreba za snažnom vizijom i jasnim smjernicama što će se i kako raditi jača nego ikad prije. Upravo zato što o psihičkoj snazi i stabilnosti rukovoditelja ovisi dobrobit ljudi kojima rukovode, kao i cijele organizacije, rukovoditelji su najvažnije karike organizacije. Zato trebaju znati puno o psihologiji ljudi, kako bi ih uspješno vodili, posebice u kriznim vremenima. 

Što nam se događa u kriznoj situaciji? Koje su vještine ključne za vođenje u krizi? Kako motivirati sebe i svoje zaposlenike te ih povesti prema novim uspjesima? Odgovore na ova, i mnoga druga pitanja, pronađite na našoj on-line otvorenoj radionici na temu Vještine leadershipa u krizi, 28. i 29. travnja 2020. u 9 sati
 

Na ovoj online radionici sudionici će naučiti:

  • (p)ostati lider i u krizi
  • prepoznati faze kroz koje prolazimo u krizi
  • konstruktivno se nositi sa svakom od faza krizne situacije
  • vođenje prilagoditi pojedincu i poslovnoj situaciji
  • motivirati sebe i druge na ostvarivanje željenih rezultata

Kratki sadržaj radionice:

  • što je leadership i zašto je iznimno važan u kriznoj situaciji
  • karakteristike uspješnih lidera (s naglaskom na kriznu situaciju)
  • uobičajene faze svake krizne situacije i njihove karakteristike
  • situacijsko vođenje odnosno, korištenje različitih stilova rukovođenja (autoritarni, autoritativni, prijateljski, demokratski, model i trenerski) ovisno o potrebama (članova) tima:
    • koje konkretne aktivnosti podrazumijeva svaki od šest stilova
    • kada i na koji način koristiti svaki od situacijskih stilova rukovođenja
  • konkretne vještine važne za uspješno vođenje u svakoj od faza krizne situacije
    • liderski stav za vrijeme i nakon krize
    • osnaživanje djelatnika emaptijskim slušanjem
    • postavljanje pitanja koja pokreću kreativne potencijale
    • povratna informacija koja osnažuje i motivira
    • stilovi rukovođenja primjereni pojedinoj fazi krizne situacije

Metode rada:

  • online predavanje
  • individualne vježbe
  • primjena testova i analiza rezultata uz odgovarajuću diskusiju (individualno)
  • grupna diskusija
  • individualna povratna informacija i osnaživanje

Radionica je namijenjena:

  • vlasnicima tvrtki
  • voditeljima timova
  • projekt menadžerima
  • HR stručnjacima
  • svima koji žele saznati više o motiviranju i razvoju ljudi u krizi 

Kako i kada se provodi online radinica?

  • utorak i srijeda, 28. i 29. travnja
  • Microsoft Teams aplikacija (pristup preko linka bez instalacije aplikacije)
  • Oba dana radionice sastoje se od sljedećih aktivnosti:
    • Uživo webinar s početkom u 9 sati (i trajanju od 3 sata) koji sadrži uvodni teoretski dio i raspravu na kraju
    • Individualni rad u trajanju 2 sata na unaprijed osmišljenim vježbama i testovima
    • Individualna povratna informacija u trajanju 1 sat o vježbama i rezultatima testova od strane trenera 

Koliko ulažete u sebe?

  • Cijena radionice je 2.490,00 kn + PDV 

Kako se prijaviti?

  • Nakon što ispunite prijavnicu, dobit ćete predračun na temelju kojega ćete napraviti uplatu. Potvrdu o uplati kotizacije trebate nam poslati najkasnije do ponedjeljka, 27. travnja, u 14 sati.   

Vidimo se u utorak i srijedu, 28. i 29. travnja!

Vaš Ramiro tim

vrh stranice