Podcast

Strategija poslovanja s trgovačkim lancima – Anita Jurjević i Tanja Jurković, RetailDNA
RetailDNA je poduzeće koje pomaže dobavljačima i trgovačkim lancima da uspješnije započnu i održavaju suradnju koja koristi i njima i kupcima. To je strategija poslovanja kojoj raznolikost proizvoda na policama nije sama sebi svrha već pomaže svim stranama u procesu. Temeljeno na vlastitom iskustvu rada u trgovačkim lancima u procesu pregovora s dobavljačima Anita i Tanja su razvile uslugu koja je dobrodošla svima.

Smijeh je terapija u kriznim trenucima – Deniza Drusany, Crveni nosovi
Svi smo svjesni da je smijeh najprirodniji lijek, no jeste li se ikada zapitali do kojih granica sežu iscjeliteljske moći smijeha za um i tijelo, osobito kada se suočavamo sa zdravstvenim izazovima? U novoj epizodi Psihologije uspjeha za Poslovni.FM naša Tanja razgovarala je s Denizom Drusany, izvršnom direktoricom udruge Crveni nosovi Klaunovidoktori. Deniza je podijelila inspirativnu priču o razvoju ideje da bolnice budu prostor poznate po osmijesima, o izazovima i uspjesima ove jedinstvene misije, te o vizijama za budućnost, koja uključuje i osobni i profesionalni razvoj. Naglasila je važnost brige za srce i emociju ljudi u teškim situacijama te težnju da bolnice postanu uistinu lječilišta, mjesta gdje se iscjeljuju i tijelo i duša.

Podaci su ključni za uspješno upravljanje promjenama – Ivan Bešlić, Sofascore
Tanja je u novoj epizodi emisije Psihologija uspjeha, koju uređuje i vodi za Poslovni FM, ugostila je Ivana Bešlića, chief strategy officer i cofounder ili suosnivač Sofascorea. Ivan je s nama podijelio priču o svojim počecima i razvoju Sofascorea, naglašavajući koliko su korisnici i podaci u središtu njihove strategije. Razgovor je otvorio i teme o važnosti uključivanja stručnjaka različitih profila u IT sektor, izazovima i postignućima Sofascorea, njegovoj ulozi unutar CISEx-a, te svoja razmišljanja o budućnosti hrvatske IT industrije.

Održivost kroz timski coaching i inovaciju – Jelena Čačulović, Weltplast
U ovoj epizodi emisije „Psihologija uspjeha“, Tanja je razgovarala s Jelenom Čačulović, izvršnom direktoricom obiteljskog poduzeća Weltplast. Jelena je podijelila fascinantnu priču o tome kako su tijekom posljednjih 40 godina postigli izuzetan uspjeh, promovirajući održivi razvoj i reciklažu na našim prostorima. Otkrila je i tajne uvođenja zatvorenog kruga proizvodnje te kako su inovacije i timski coaching postali ključni faktori u njihovom poslovanju.

Upravljanje promjenama na osobnoj i globalnoj razini – Andrea Doko Jelušić, AmCham
U ovoj emisiji Tanja razgovara s Andreom Doko Jelušić, izvršnom direktoricom American Chamber of Commerce (AmCham) u Hrvatskoj. Tema emisije je upravljanje promjenama, uloga AmChama u hrvatskom gospodarstvu i koje prednosti AmCham donosi svojim članovima. Andrea je podijelila sa slušateljima i svoj raznolik profesionalni put pri tome naglašavajući cjeloživotno učenje, izlaženje izvan zone komfora i usklađivanje profesionalnog života s osobnim vrijednostima.

Digitalno rješenje za upravljanje ljudskim potencijalima – Jasmina Lukačević, SD Worx
U 48. epizodi emisije Psihologija uspjeha na Poslovnom FM, Tanja Pureta razgovarala je s Jasminom Lukačević, iskusnom direktoricom poduzeća SD Worx. Raspravljajući o izazovima i uspjesima u svom profesionalnom putu, Jasmina naglašava kontinuirano učenje i prilagodbu za uspješno upravljanje učinkom. Osim toga, ističe važnost razumijevanja i implementacije digitalne transformacije kao ključnog elementa modernog poslovanja.

Organizacijska kultura treba strast – Mojca Domiter, Atlantic grupa
Jeste li se ikada zapitali što sačinjava kulturu jedne organizacije ili koja je funkcija odjela za ljudske potencijale u njenom stvaranju? Upoznajte unutarnje procese jedne regionalne organizacije iz perspektive njezine izvršne direktorice ljudskih potencijala i kulture, Mojce Domiter.

Empatija je ključ uspješne međugeneracijske suradnje
Kako uspješno savladati izazove nerazumijevanja, izgraditi kvalitetne odnose i suradnju, efikasno upravljati sobom te usavršiti vještinu upravljanja emocijama? Nakon što smo kroz dva inspirativna webinara koje je Tanja održala za EBRD istražili teme upravljanja promjenama i asertivne komunikacije, na redu je treći i posljednji u nizu. Proširite svoje razumijevanje uloge empatije u postizanju uspješne međugeneracijske suradnje, otkrivajući moć empatije kao snažan alat koji često ostaje nedovoljno istražen.

Organizacijski dizajn prilagođavam potrebama tržišta – Marko Matijević, Pametna kuća
U ovoj emisiji Tanja razgovara s Markom Matijevićem, pokretačem nekoliko vrlo čitanih portala namijenjenih različitim publikama i nišama. Poslušajte emisiju ili pročitajte transkript i doznajte na koji način Marko prilagođava organizacijski dizajn poduzeća koje stoji iza ovih portala kako bi odgovorio na potrebe tržišta i očuvao njihovu posjećenost.

Asertivna komunikacija za sprječavanje destruktivnih ponašanja u suradnji
Jeste li ikada iskusili trenutak u kojem ste uvjereni da ste iznijeli sve kako treba, pripremili sjajan plan izlaganja, no ipak niste postigli željeni utjecaj? Možda ste se osjećali neshvaćeno unatoč svojim najboljim naporima ili ste možda odlučili zadržati svoje mišljenje, ideje ili potrebe jer ste sumnjali u njihovu sposobnost da izazovu željeni učinak. U webinaru za EBRD, Tanja je objasnila temu asertivne komunikacije, otkrivajući njezinu svrhu i pružajući odgovore na važna pitanja o tome što zapravo podrazumijeva asertivna komunikacija u našim interakcijama s drugima.