Sljedeća generacija lidera, milenijalci, polako već stupa na scenu. Oni će odrediti kako će vodstvo u budućnosti izgledati.
Sljedeća generacija lidera, milenijalci, polako već stupa na scenu. Oni će odrediti kako će vodstvo u budućnosti izgledati. Hoće li njihov leadership biti sličan onome starijih generacija ili će nešto mijenjati zanimljiva je tema. Prema istraživanju Millennial Leadrship, kojega su proveli Virtuali i WorkplaceTrends.com, čak 91% milenijalaca želi biti lideri. Skoro 50% milenijalaca leadership definira kao "osnaživanje drugih za uspjeh". To ujedno predstavlja i njihov vodeći razlog zašto žele postati lideri, dok je za svega 5% njih razlog novac, te za 1% moć. Preko 60% milenijalaca želi poticati i inspirirati radnike s osjećajem svrhe i uzbuđenja. Milenijalci su poznati po tome da žele djelovati u skladu s društvenim ciljevima i raditi za poduzeća koja zarađena sredstva ulažu u zajednicu.
Ali odlučni su i prilagoditi leadership svojim vrijednostima te ravnoteži privatnog i poslovnog života koju toliko cijene. Budući da vole surađivati s kolegama na ostvarenju ciljeva, milenijski lideri mogli bi stvarati jače leadership timove kako bi podijelili zahtjevna poslovna opterećenja. Također, 53% milenijalaca svjesno je da im nedostaje iskustava i vještina te su više nego voljni učiti od mentora kako bi popunili svoje praznine. Neka poduzeća već rade na poticanju dvosmjerne razmjene znanja no još puno treba raditi na tome da se svi uključeni oslobode i straha i ega.
Održiv menadžment za održiv rezultat
Ecostore je vodeći proizvođač, distributer i trgovac na malo ekoloških proizvoda za kućanstvo i osobnu njegu u Novom Zelandu. Svi njihovi proizvodi proizvedeni su u Novom Zelandu u skladu s najnovijim standardima održivosti i zaštite okoliša. Poduzeće su u vlastitoj garaži pokrenuli supružnici Malcolm i Melanie Rands 1993. godine i od onda samo rastu. Sanjali su naveliko: željeli su stvoriti zdraviji i održiviji svijet te su odlučili činiti to na dva načina. U prvom redu ponudom svakodnevnih proizvoda za domaćinstvo koji će ljudima pomoći da budu zdraviji te žive više u skladu s okolišem. A drugi način je bio kroz osnivanje zaklade Fairground Foundation.
Zaklada se financira iz profita poduzeća, a cilj joj je promovirati održivost kroz aktivnosti na terenu. Ove je godine Ecostore osvojio Green Ribbon Business Leadership Award (Nagrada za poslovno vodstvo), nagradu koju dodjeljuje novozelandsko Ministarstvo okoliša. Ovo im je druga takva nagrada, dok su prvu osvojili još 2002. za inicijativu organskih vrtova u školama.
Leadership nagrada za životno djelo
Forbes India Leadership Awards ove je godine nagradu za životno djelo dodijelio RC Bhargavi, predsjedniku Maruti Suzuki India. Nagrada mu je dodijeljna kao priznanje za njegov doprinos indijskoj poslovnoj zajednici te iznimno vodstvo menadžmenta ovog poduzeća tijekom svih tih godina. RC Bhargava bio je jedan od osnivača Marutija 1982. godine, te u početku njegov direktor marketinga. Od 1990. do 1997. bio je izvršni direktor poduzeća, a od 2007. do danas njegov predsjednik.
Mnogi ga smatraju ključnom osobom za uspjeh Marutija. Prije Marutija bio je direktor konzultantske kuće za ljudske resurse te Bharat Heavy Electricals Limited. Osim u Maruti Suzukiju, Bhargava je član nekoliko odbora vodećih indijskih poduzeća te savjetnik poduzeća kao što su Huawei i Hitachi. U studenom 2011. Japanski car dodijelio mu je Orden izlazećeg sunca zlatne i srebrne zvijezde. Gospodin Bhargava čvrsto vjeruje u izgradnju povjerenja, toliko potrebnog indijskim lokalnim zajednicama, kao i poslovnim krugovima.