Podcast Psihologija uspjeha za Poslovnifm.com vodi i uređuje Tanja Pureta. U epizodi #24 gošća je Žakline Troskot, vlasnica i direktorica poduzeća Amelie slastice. U razgovoru je Žakline istaknula važnost prenošenja emocija, od kojih su satkane vizija i misija poduzeća, u usluživanje klijenta. Klijenti ne dolaze u slastičarnice „samo" radi kolača, već i zbog posebnog ugođaja temeljenog na emocijama, koje su u srži uspješnog poslovanja i razvoja poduzeća. Uza sve to, Troskot tvrdi da bez kvalitetnog tima ljudi, koji su posvećeni upravo takvom odnosu prema klijentima, ne bi uspjela provesti željene ideje u praksu. Uživajte u slušanju!
Prijavite se za newsletter
S vama dijelimo svoja iskustva i najnovija saznanja koja će vam pomoći u usavršavanju poslovnih vještina i postizanju ciljeva. Ispunjavanjem ovog obrasca suglasni ste da Vaše osobne podatke možemo obrađivati u skladu s GDPR uredbom za zaštitu osobnih podataka.