Ugostiteljstvo uz uslugu nudi i emociju - Žakline Troskot, Amelie

Tanja Pureta Tanja Pureta
Fotografija-Zakline-Troskot

Podcast Psihologija uspjeha za Poslovnifm.com vodi i uređuje Tanja Pureta. U epizodi #24 gošća je Žakline Troskot, vlasnica i direktorica poduzeća Amelie slastice. U razgovoru je Žakline istaknula važnost prenošenja emocija, od kojih su satkane vizija i misija poduzeća, u usluživanje klijenta. Klijenti ne dolaze u slastičarnice „samo" radi kolača, već i zbog posebnog ugođaja temeljenog na emocijama, koje su u srži uspješnog poslovanja i razvoja poduzeća. Uza sve to, Troskot tvrdi da bez kvalitetnog tima ljudi, koji su posvećeni upravo takvom odnosu prema klijentima, ne bi uspjela provesti željene ideje u praksu. Uživajte u slušanju!

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.