Menadžment Leadership Akademija

Osnažite svoje menadžerske vještine koje vam omogućuju kompetentno i suvereno upravljanje poslovnim rezultatima, razvojem tima i pojedinaca. Prijavite svoje sudjelovanje jer nova generacija polaznika Ramiro MLA započinje svoj razvoj 30. ožujka! 

Dogovorite besplatni razgovor

Učenje kroz rad

Na suvremenim teorijama i dugogodišnjem iskustvu u razvoju menadžera osmislili smo program koji omogućuje:  

  • Vježbe i studije slučaja slične svakodnevnim situacijama iz vašeg okruženja
  • Sigurnu okolinu za izlazak iz zone udobnosti i razvijanje menadžerskih vještina
  • Učenje kroz rad primjenom konkretnih zadataka na radnome mjestu

Spektar aktivnosti

Na raspolaganju vam je niz dodatnih aktivnosti kako biste ustrajali u primjeni naučenog:

  • Individualiziran pristup nudi svakom polazniku iznimne mogućnosti napretka  
  • Coaching susreti s Ramiro coachem za rješavanje problema u vašem timu i poduzeću 
  • Stručna psihološka procjena menadžerskih i liderskih potencijala

Promjena perspektive

Svaki je modul nova prilika za preispitivanje vlastitog načina rada koji će vam pomoći:

  • Steći jasan pogled na menadžersku ulogu i raditi u skladu s njom
  • Osvijestiti efekte vlastitog ponašanja na ostvarenje ciljeva
  • Razumjeti kakav utjecaj ostvarujete na druge ljude
  • Prihvatiti perspektive drugačije od svojih
  • Dobiti širu sliku i dodatne uvide od strane trenera

Prilagođavamo se vašim potrebama

Iako mislimo da je ovaj program idealno zamišljen za razvoj menadžera različitih profila, svjesni smo da možda imate drugačiju perspektivu. Za potrebe in-house školovanja vaših menadžera dodatno prilagođavamo i dopunjavamo program Akademije.

Naša ekspertiza u različitim industrijama

Naši su se klijenti pod utjecajem krize suočili s mnogim izazovima. Neki su smanjili aktivnosti, drugi ostvaruju nagli rast. Svima je zajedničko da se trebaju nositi s radom od doma i promijenjenim navikama kupaca i klijenata. Dugogodišnji rad s poduzećima u različitim industrijama omogućio nam je da im pomognemo reorganizirati poslovanje, optimizirati procese, prilagoditi se klijentima i upravljati tim promjenama s najmanje utjecaja na svakodnevno poslovanje.

Svi klijenti
Addiko Bank
Erste Bank
Fina
Grawe Hrvatska
HNB
Mazars
OTP Banka
PBZ
Sberbank
The World Bank
Uniqa osiguranje
Wiener osiguranje
Cemex
Colas Hrvatska
E-on
Geotehnički studio
HEP
Holcim
Knauf
PK Rijeka
Robert Bosch
Schneider Electric
Stambeni ZG
Strabag
Imaves
InSky Solutions
Mikronis
Netgen
Perpetuum
PIS
Prehnit
S&T Hermes
SV Group
Syskit
Vestigo
WEB Marketing
AKD
AMPEU
Crveni nosovi
HAKOM
Hamag BICRO
HBOR
Hrvatska zajednica županija
Hrvatske šume
HUP
Nezavisni sindikat znanosti i visokog obrazovanja
Škola za cestovni promet
Zaklada za djecu
Adria Media
Bruketa
Business Media
Dialog
I to nije sve
Komunikacijski laboratorij
Manjgura
MediaVal
NovaTV
RTL Hrvatska
Večernji
Bayer
Bbraun
Belupo
Dietpharm
Farmacija
Johnson
Medika
Merck
Oktal Pharma
Podobnik
Prima Pharme
Trupeljak
AD plastik
Altpro
AVL
Carel
Franck
Gavrilović
Heineken
Končar
PK Rijeka
Podravka
Siemens
Zagrebačka pivovara
Atlantic
BIPA
DM drogerie markt
Drezga
Eurotrade
Globalna hrana (McDonald's)
Ikea
Nestle
Offertissima
Orbico
Rog Joma
Spar
Maistra
Pavletić
Penta
Plava laguna
Sail Croatia
VenEvent
Apsolon
Benefit Systems (Multisport)
Bernays
Crowe
Ekonomski institut
FedEx
Golar LNG
Gyms4you
Hendal
Ipsos
Kontroling Kognosko
Vern

Program Akademije

Ramiro MLA se sastoji od više dvodnevnih cjelina tijekom kojih menadžeri vježbaju i usvajaju vještine rukovođenja:

  • Načela, zadaci i alati menadžerskog zvanja
  • Komunikacija za izgradnju poslovnih odnosa
  • Emocionalna inteligencija i učinkovito upravljanje stresom
  • Upravljanje sobom i svojim vremenom
  • Vođenje, motiviranje i razvijanje članova tima
  • Izgradnja i vođenje učinkovitog i angažiranog tima
  • Vođenje produktivnih sastanaka kojima se sudionici vesele
  • Učinkovito rješavanje problema i donošenje odluka
  • Samosvjestan i utjecajan nastup na sastancima i prezentacijama
  • Analiza i prezentacija postignutog te certifikacija polaznika

Izazovi menadžerske uloge

Kada se nađu pred mnoštvom obveza, ljudi se okreću aktivnostima koje im bolje idu.

Ramiro Menadžment Leadership Akademija (Ramiro MLA) je namijenjena amenadžerima, voditeljima timova, poduzetnicima, konzultantima te svima koji žele svoju karijeru razvijati u tom smjeru. Omogućuje intenzivan profesionalni i osobni razvoj koji osigurava menadžerima da svojim stavom, kompetencijama te motivirajućim i učinkovitim djelovanjem vode druge prema zajedničkom uspjehu. Kroz ovaj opsežan program menadžeri će naučiti načela, zadatke i alate uspješnog menadžmenta te se razviti u učinkovite menadžere i inspirativne lidere!

Zašto je Ramiro Menadžment Leadership Akademija jedinstven program?

Ramiro Menadžment Leadership Akademija je sustavan program razvoja menadžerskih vještina. Sastoji se od 7 dvodnevnih i 3 jednodnevna modula. Tijekom njih polaznici intenzivno razvijaju konkretne vještine uspješnog organiziranja poslovanja i vođenja ljudi, uz stalnu razmjenu iskustava s drugim menadžerima i vrhunskim trenerima. Kako bi osigurali da svaki polaznik što prije krene primjenjivati naučene vještine u svome svakodnevnom radu, sastavni dio Ramiro MLA programa su i tri individualna coaching susreta s našim leadership coachevima. Dodatno, na početku Akademije polaznici prolaze i kroz opsežnu psihologijsku procjenu svojih menadžerskih i liderskih potencijala, na temelju koje se definiraju njihovi individualni razvojni ciljevi.

Koje prednosti Ramiro Menadžment Leadership Akademija stvara za poslodavce?

Mnoga poduzeća prepoznaju potrebu razvoja menadžerskih vještina svojih ljudi jer znaju da su oni ključ dobre organizacije poduzeća koji im osigurava produktivnost. Kvalitetan rad menadžera ima direktne pozitivne posljedice na rad ljudi kojima rukovode te na efikasnost korištenja resursa koje imaju na raspolaganju za ostvarenje ciljeva.

Njihova sposobnosti vođenja pozitivno utječe na sve njihove suradnike i klijente (unutar i izvan poduzeća), što posljedično unapređuje organizacijsku klimu i kulturu te potiče zaposlenike na aktivno sudjelovanje u razvoju poduzeća.

Omogućivši da njihovi menadžeri pohađaju Ramiro MLA poslodavci su sebi osigurali motivirane, talentirane i obučene ljude na vodećim pozicijama uz neznatna ulaganja. Način na koji je program organiziran minimizira izostanak s radnog mjesta i omogućuje da polaznici Ramiro MLA aktivno nastave obavljati svoje radne zadatke, ali sve kvalitetnije iz mjeseca u mjesec kako će se odvijati program Ramiro MLA.

Polaznici Ramiro MLA opsežno znanje o najmodernijim alatima za upravljanje stječu od vrhunskih trenera s velikim iskustvom praktičnog rada u poduzećima i organizacijama raznih veličina i industrija. Uz znanje i vještine polaznici grade samopouzdanje kako bi ono što su naučili prihvatili i primijenili u svakodnevnim situacijama na radnom mjestu te tako pretvorili u opipljiv poslovni rezultat.

Kratkoročni i dugoročni povrat investicije

Nekim poslodavcima se investicija u obrazovanje zaposlenih može učiniti suvišnom jer misle da ljudi ionako svoj posao obavljaju najbolje što mogu te da se ne mogu u tome dodatno razviti. Pritom često nisu svjesni da se čak i najmanje unapređenje procesa i rezultata koju je započela jedna osoba kaskadnim efektom širi poduzećem i multiplicira rezultat. Svaki put kada polaznici Ramiro MLA svoja novostečena znanja i alate primijene na organizacijske potrebe oni efekt pozitivne promjene šire među kolegama u poduzeću. Prijenosom znanja i alata unutar poduzeća investicija u obrazovanje jedne osobe se višestruko vraća u vrlo kratkom roku.

Znanja i vještine koje usvajaju polaznici nisu ograničena samo na ona koja smo pripremili u okviru Ramiro MLA. Zbog rada u grupama s polaznicima iz drugih poduzeća i industrija, polaznici su izloženi širokom spektru pozitivnih utjecaja i korisnih iskustava. Time stječu dodatne uvide u načine na koje mogu unaprijediti poslovanje poduzeća, rješavati probleme ili inicirati stvaranje novih proizvoda i usluga.

Povećanje reputacije poduzeća i privlačenje kvalitetnih ljudi u tim

U današnje vrijeme rijetko je tko spreman raditi u poduzeću koje svojim radnicima ne daje osjećaj osobne ispunjenosti. Poduzeće loše reputacije ima manju vjerojatnost za privlačenje novih kvalitetnih radnika čak i u razdobljima povećane nezaposlenosti. Reputacija je najbolji magnet za privlačenje kvalitetnih zaposlenika i zato je u prvom redu važno ulagati u nju, a tek onda u razne oblike oglašavanja za privlačenje pažnje potencijalnih zaposlenika.

Zaključno, pružanje mogućnosti zaposlenicima da pohađaju Ramiro MLA povećava vjerojatnost njihovog ostanka u poduzeću, kao i lojalnog, angažiranog rada na ostvarenju njegovih ciljeva. Zaposlenici koji osjećaju da su poduzeću važni i vide da se ulaže u njihov ostanak, temeljni su čimbenik promoviranja kvalitetne organizacijske kulture. Pristup cjeloživotnom obrazovanju povećava reputaciju poduzeća kao poželjnog poslodavca kojem bi se i drugi talentirani ljudi trebali pridružiti. Okupiti kvalitetne ljude na jednom mjestu je zahtjevan posao, a omogućavanjem zaposlenicima da pohađaju Ramiro MLA poduzeća znatno povećavaju vjerojatnost da to i ostvare.

Koje prednosti Ramiro Menadžment Leadership Akademija daje polaznicima?

U situaciji prije pandemije, potreba za alatima, znanjima i vještinama koje svaki menadžer treba znati i primjenjivati nije bila toliko izražena, jer se poslovanje odvijalo po ustaljenim obrascima, a situacija na tržištu se nije tako brzo i nepredvidivo mijenjala. No mnoga poduzeća su, zahvaljujući pandemiji, prilagodila ili značajno promijenila svoj način poslovanja. Pritom je uloga menadžera postala važnija nego ikad. Od menadžera se očekuje da ostvaruju rezultate, ali i da svoja znanja i vještine pokažu u punom sjaju kako bi osigurali da promjena poslovanja zaživi, da se zaustavi odljev radnika te spriječi njihovo izgaranje uslijed stresnih okolnosti i rada od kuće.

Ramiro Menadžment Leadership Akademija menadžere priprema upravo za takvu zahtjevnu ulogu, jer je koncipirana tako da ih uči načelima ispravnog menadžmenta, da ih uputi što menadžer treba raditi i kako da to napravi uz maksimalnu optimizaciju resursa. Usvajanjem tih znanja menadžer će biti spreman na brzu i kvalitetnu reakciju u bilo kojoj situaciji, jer će se moći vrlo brzo i lako prilagoditi svim situacijama u kojima će se zateći. Time menadžer dobiva kvalitetnu pripremu za uspješno vođenje i u najzahtjevnijim situacijama te stvara sigurnost za svoju budućnost, jer poduzeća upravo trebaju takve ljude – ljude koji svojim vještinama stvaraju promjenu i omogućuju mu da opstane i u najtežim vremenima.

Upoznavanje novih funkcija te umrežavanje

Uobičajeno je za Ramiro MLA da su polaznici na različitim hijerarhijskim razinama i funkcijama. To je dodatna pogodnost koja menadžerima omogućuje da iskustva i načine suočavanja s raznim poslovnim izazovima čuju od ljudi koji su članovi Uprave, voditelji timova ili su dio neke druge hijerarhijske razine. Uz to, Ramiro MLA, kroz grupne aktivnosti i višemjesečne susrete, omogućuje menadžerima stvaranje mreže partnerstava, koju mogu koristiti za trenutačno ostvarenje poslovnih rezultata.

Učenje kroz praktično iskustvo

Prolazeći kroz specifične vježbe i studije slučaja slične svakodnevnim situacijama, menadžeri će steći potrebna znanja i vještine uspješnog upravljanja te učinkovitog vođenja ljudi prema ostvarenju željenih ciljeva. Vježbe će ih poticati na izlazak iz zone udobnosti u sigurnoj i podržavajućoj okolini, što će im olakšati razvijanje potrebnih vještina. Kontinuitet učenja kroz praktične aktivnosti održavat će na radnom mjestu obavljanjem konkretnih zadataka između modula.

Individualiziran pristup temelj je Ramiro MLA. Tijekom svakog modula menadžeri će dobivati povratne informacije o svom ponašanju, kako bi osvijestili kakav učinak ono ima na ostvarenje željenih ciljeva te na druge ljude. Sve to će im omogućiti da uspješno prebrode prepreke koje im mogu stajati na putu trajne promjene postojećih ponašanja u ona učinkovita, usvojena tijekom Akademije. Tijekom trajanja Akademije menadžeri razvijaju četiri ključne kompetencije, potrebne za uspješan rad:

Postavljanje vizije, misije i ciljeva

Svaki menadžer treba imati jasnu sliku onoga što želi ili treba postići u svome području odgovornosti. Također, treba imati i jasnu sliku vlastite uloge u ostvarivanju te vizije, kao i uloge ljudi kojima rukovodi. Ta vizija mu daje točne smjernice kako postaviti ciljeve, donositi odluke i rješavati probleme. Vizija ima i motivacijski učinak jer stvara energiju, entuzijazam i povećava predanost. Time se postiže da svi članovi tima organizirano i zajednički djeluju kako bi ostvarili postavljene ciljeve.

Planiranje i organizacija posla

Kako bi menadžer mogao ostvariti postavljene ciljeve, jako je važno da nauči planirati konkretne korake te organizirati resurse koje ima na raspolaganju - ljudske, materijalne i vremenske. Menadžeri koji dobro planiraju i organiziraju svoj posao, kao i poslovanje tima kojim rukovode, izvrsno upravljaju vremenom, što im omogućuje da poštuju rokove i izbjegavaju gomilanje zadataka. To im oslobađa dragocjeno vrijeme za prevenciju potencijalnih problema te prepoznavanje mogućnosti koje im stoje na raspolaganju. Zbog toga se menadžeri s dobrom metodikom posvećuju poslovima koji donose najviše rezultata rada, donose bolje odluke i bolje obavljaju svoj posao.

Učinkovita suradnja

Suradnju na radnom mjestu nije lako postići, ali trud se isplati jer kad menadžer potakne svoje suradnike (nadređene, podređene, kolege na istoj hijerarhijskoj razini, vanjske suradnike, klijente) da kod definiranja svojih ciljeva imaju u vidu i one zajedničke, svi postaju produktivniji i uspješniji, a zadaci se obavljaju brže i učinkovitije. Uspjeh zajedničkog rada dodatno motivira sve uključene na trajno visoku produktivnost.

Da bi se grupa ljudi potaknula na suradnju i djelovala kao tim potrebno je da menadžer razvije i potrebnu vještinu vođenja ljudi. Mnogi menadžeri ne znaju da njihov način komunikacije utječe na razinu suradljivosti. Stoga je nužno da svaki menadžer radi na unapređenju razine svojih komunikacijskih vještina u pristupu svojim suradnicima. Iskrena i otvorena suradnja omogućuje fokus na prioritete i prilike, kao i na prihvaćanje potrebnih promjena, jer ljudima daje psihološku sigurnost, važnu za motivirano traganje za novim idejama i izražavanje mišljenja.

Motiviranje, inspiriranje i ostvarivanje utjecaja

Menadžer vodi svoje ljude u timu tako da ostvaruje željeni utjecaj na njih, a taj utjecaj se u velikoj mjeri prenosi i na cijelo poduzeće, kao i na kupce. Zato je važno da taj utjecaj bude na dobrobit poduzeća - inspirativan, motivirajuć i usmjeren ka ostvarenju željene vizije. Dobro upravljanje prožima sve razine poduzeća i omogućava da cijelo poduzeće djeluje kao jedan organizam umjesto kao skup slabo povezanih ili čak međusobno suprotstavljenih cjelina.

Dobar menadžer to postiže svojom kontinuirano inspirativnim verbalnom i neverbalnom komunikacijom, stalnim naglašavanjem vizije, zajedničkih ciljeva te razjašnjavanjem kako se u njih uklapaju pojedinačni ciljevi svakog zaposlenika. U svakom zaposleniku vidi potencijale te ga tretira kao odgovornu osobu koja svojim radom doprinosi uspjehu poduzeća. Da bi naglasio važnost ispunjenja pojedinačnih ciljeva primijenit će odgovarajuću strukturu nagrađivanja povezanu s poslovnim ciljevima poduzeća. To radi na inspirativan način jer se bez inspiracije mnogi zaposlenici mogu pokolebati, a tako i mnogi ciljevi samo djelomično ispuniti.

Menadžer zaposlenicima pokazuje da su cijenjeni slušajući i poštujući njihove prijedloge te priznajući i naglašavajući njihov doprinos u radu. Uz to, menadžer predvodi promjene za čiju provedbu ima široku podršku, jer promjene uvodi na temelju prijedloga svojih ljudi na transparentan i svima razumljiv način.

Javite nam se

Menadžment Leadership Akademija je jednogodišnji program otvoren svima. Ako želite, za vaš tim menadžera ćemo kreirati program prilagođen potrebama i mogućnostima vašeg poduzeća.

Dogovorite besplatni razgovor

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.