Trumpova predizborna komunikacija

Igor Pureta Igor Pureta

Predizborna kampanja je uvijek prilika da se čuje različita komunikacija. Trump je svakako poznat po svom dugačkom jeziku, a i mogući je kandidat!

Komunikacijske vještine predizbornih kandidata

Trumpova predizborna komunikacija ga prikazuje kao zagovornika nižih poreza za srednje slojeve i viših poreza za bogate? Donald Trump jedan je od vodećih republikanskih predsjedničkih kandidata za naredne predsjedničke izbore u SAD-u. Inače pobornik poduzetništva, Trump je sada visoke plaće i ostale menadžerske pogodnosti direktora velikih poduzeća prozvao nevjerojatnim vicem i sramotom. Rekao je da nadzorni odbori na mjesta direktora postavljaju svoje prijatelje i daju im što god požele. Ono što je izašlo na vidjelo je da su samo od 2009. plaće direktora u vodećih 350 američkih poduzeća uvećane za nevjerojatnih 50%! Okomio se i na hedge fondove.

Kaže kako plaćaju vrlo niske poreze i najavljuje da će on to okončati. S druge strane, najavljuje smanjivanje poreza srednjoj klasi. Ukoliko pobjedi, obećaje također rezanje korporativnih nameta kako bi što više poduzeća potaknuo da prestanu izbjegavati plaćanje poreza. Tvrdi kako će tim potezom namaknuti bilijune dolara u državnu blagajnu. Jesu li Trumpove predizborne poruke samo poruke ili će nešto iz njih biti ostaje nam da vidimo za dvije godine!

Priča ne zanima mlade Grke

Komunikacijske vještine koristite s razlogom

I Grcima je dosta priča i obećanja pa su uzeli stvar u svoje ruke i počeli se brinuti za sebe! Kad bi i svi ostali počeli rješavati probleme. Tko kaže da u Grčkoj svi štrajkaju i da su svi nezadovoljni? I u Grčkoj postoje mlade snage koje nisu zainteresirane za politiku, ali su spremne prihvatiti realnost svog okruženja. Oni žele konačno staviti točku na pretjerani protekcionizam koji je godinama sprječavao konkurentnost njihove zemlje. U Ateni je niknulo više inkubatora i zajedničkih radnih prostora. U njima poduzetnici mogu povoljno iznajmiti prostor, ali i profitirati iz međusobne blizine. Također, nekoliko dobrotvornih organizacija sponzoriralo je natječaje i dodijelilo početna sredstva mladim grčkim poduzetnicima.

Jedna od njih je Hellenic Initiative koju potpomažu Grci iz inozemstva. Ovoga lipnja Hellenic Initiative održala je sajam ulaganja na kojem je 19 start-upa, ali i već osnovanih grčkih poduzeća, prezentiralo svoja društva međunarodnim ulagačima. Ulagači su na sajam došli iz čitave Europe, SAD-a te čak iz Australije. Riječima jednog od poduzetnika: "Priča o krizi i o svim negativnim aspektima ove ogromne gospodarske depresije ne pomaže baš puno. Ono što pomaže je ako možete početi graditi nešto što ima smisla, i to smisla za samo poduzeće, ali i za društvo u cjelini." Zvuči poznato? :-)

Mobilna komunikacija osvaja i Mjanmar

Komunikacijske vještine za digitalnu komunikaciju

Mjanmar se tek oslobodio stege vojne hunte. I već zakoračuje u svijetlu budućnost u kojoj je komunikacija pogonjena novim tehnologijama. Jeste li razmišljali možda o ulaganjima u Mjanmar, odnosno nekadašnju Burmu? Država koja se 2011. oslobodila pedesetogodišnjeg vojnog diktatorskog režima predstavlja praktički djevičansko tržište od čak 53 milijuna ljudi. Nakon pada režima zemlje ukinule su sankcije koje su stranim ulagačima priječile ulaganja u tu zemlju koja sada pršti potencijalom. Prošle je godine BDP Mjanmara rastao za 8,5%, a Svjetska banka procjenjuje jednak rast i za ovu godinu. Mjanmar sada ubrzano hvata korak s tekovinama modernog društva, kao i modernih tehnologija.

Stoga sve što je vezano uz mobilne tehnologije, a naročito mobitele, ima ogroman potencijal za rast. 2013. godine samo je 11 – 13% stanovništva imalo pristup mobitelu. Vlada Mjanmara planira doseći razinu od 45% do kraja ove godine. Po jedna norveška i katarska telekom kompanija dobile su prava na izgradnju moderne mobilne mreže. Prva lokalna društvena mreža, start-up MySquar osnovan sredinom 2013., planira izlazak na londonsku burzu kako bi iskoristili puni potencijal ovog brzorastućeg tržišta. Ništa nema ljepše nego kad se komunikacija razvija pa makar to bilo i putem mobilnih uređaja. :-)

Jednostavna komunikacija zdravstvenim informacijama

Google ulazi u još jednu domenu naših života. U sklopu baze znanja Knowledge Graph sada se u određenim zemljama mogu naći i zdravstvene kartice. Time se pokušava olakšati komunikacija između različitih ljudi kojima su potrebne informacije o zdravstvenom stanju i kondiciji pojedinaca. Diljem svijeta zdravstvena pitanja spadaju među najznačajnije preokupacije ljudi. To potvrđuje i podatak da se na njih odnosi čak svaka dvadeseta pretraga interneta. Kad postavimo pitanja o uobičajenim zdravstvenim stanjima vidjet ćemo informativne kartice s tipičnim simptomima. Vidimo čak i podatke o tome koliko je to stanje uobičajeno, odnosno je li kritično, zarazno, koje starosne skupina pogađa i slično. Google je surađivao s poznatim bolnicama čiji su stručnjaci provjeravali i odobravali rezultate.

U Indiji tako nude pregled 431 zdravstvenog stanja. Plan im je i dalje proširivati listu. Kartice su prošle godine lansirane za američko tržište, početkom ove godine za brazilsko, te u travnju za indijsko. Google navodi kako im je cilj osigurati ljudima pouzdane i provjerene medicinske informacije, te nova komunikacija s korisnicima, ali na način razumljiv običnom čovjeku. Mnogi će ovdje postaviti jedno važno pitanja, a to je ono o zaštiti osobnih podataka, a istovremeno će drugi biti zadovoljni jer imaju manje posla da bi došli do prave informacije o pravoj dijagnozi.

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.