I emocije daju rezultat

Igor Pureta

Emocije treba iskazati kako bi smo postigli rezultat koji argumentima nije dostižan. Stoga se ne sramite svojih emocija, ali ih držite pod kontrolom.

Iskazujte emocije kako bi sve bilo lakše.

Emocije je potrebno iskazati kako bi smo postigli rezultat koji argumentima nije dostižan. Stoga se ne sramite svojih emocija, ali ih držite pod kontrolom. Svaki menadžer prije ili kasnije susrest će se s arogantnim kolegom. Gotovo svaki susret s takvim osobama obilježen je sukobom pa ih mnogi izbjegavaju kako bi izbjegli stres. Takvi ljudi sve rade na svoj način, ne slušaju ostale i za sve imaju protuargumente. To ne mora nužno značiti da ne doprinose poduzeću i da mu nisu odani. Pokušajte takve odnose riješiti na sljedeći način. Umjesto da ih suočite s argumentima i prijetite im višim instanama ili čak mogućim otkazom, izložite mu vlastite osjećaje i kako vas takvo ponašanje pogađa osobno. Ne tražite apsolutno ništa, osim da vas sasluša i razmisli o onome što mu govorite. Oko emocija se ne može raspravljati. Izlaganje činjenica moglo je opet dovesti do nove rasprave, no emocije su osobna domena i nitko nam ne može reći jesmo li u pravu ili krivu. Vidjet ćete da će do promjene vrlo brzo doći (ne baš preko noći, imajte strpljenja!).Takvo iskazivanje emocija pogodit će te osobe daleko više nego bilo kakvo prikazivanje činjenica. Govoriti iz srca ponekad ipak ima smisla.

Emocije u McDonald'su

Ljudi trebaju pokazati emocije i na radnom mjestu

Što god netko mislio o McDonald’su, marketing im je uvijek bio jača strana. Tako su sada u marketing uključili i emocije ne bi li popravili loš imidž i ponovo privukli kupce koji sve češće bježe prema zdravijim opcijama. Nije ni čudo kada je novi predsjednik Uprave, Britanac Steve Easterbrook, došao upravo iz marketinga. Poigravši se sa svojim sloganom I'm lovin' it odabrali su upravo razdoblje prije Valentinovog za veliku kampanju Pay with Lovin'. Promociju su najavili na Super Bowlu, a trajat će do Valentinovog. Nasumično odabrani kupci moći će svoju narudžbu platiti raznim formama ′izraza ljubavi′, od plesa, selfieja do zagrljaja ili poljubaca. Kampanja obuhvaća McDonald's restorane diljem SAD-a. Iako će po restoranu biti izabrano 100 osoba, procjenjuju da će u konačnici oko milijun kupaca svoju narudžbu platiti lovin-zima. Jedni je hvale, drugi već pronalaze nedostatke. No, vijest je, naravno, odjeknula medijima.

Nulta tolerancija na nasilje

Na radnom mjestu nema mjesta nasilju

Tolerirati se može puno toga, ali u jednom trenutku tolerancija određenih ponašanja se počne pokazivati kontraproduktivnom i treba prestati s njom. RadiumOne, agencija za online oglašavanje, otpustila je svog direktora Gurbaksha Chahala prakticirajući ono što nazivamo nulta tolerancija. Chahal je optužen te priznao krivicu za dva slučaja nasilja u obitelji unatoč njegovoj genijalnosti i inovativnosti, tri tvrtke i jednoj dobrotvornoj udruzi (BeProud Foundation) koje je pokrenuo, nagradama i počasnom doktoratu. Osuđen je na tri godine uvjetno, godinu dana pohađanja programa za počinitelje nasilja u obitelji te 25 sati društveno korisnog rada. Odluka koju je RadiumOne donio posebno je hrabra u svjetlu činjenice da je Chahal bio i jedan od glavnih dioničara te tvrtke te njegovih dokazanih rezultata kao vještog menadžera.

Osim RadiumOne, i online časopis Entrepreneur.com, za kojega je Chahal pisao članke kao vanjski suradnik, prekinuo je suradnju s njim. Chahalova reakcija u osnovi je optuživanje svih ostalih, od policije do bloggera, sve osim sagledavanje vlastite krivice.

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.