Pregovaranje

Bilo da ste menadžer ili zaposlenik, pregovaranje je neizbježan alat za ostvarivanje konkurentnih rezultata u svakodnevnom poslu. Od dnevnih dogovora s kolegama do sklapanja velikog ugovora s novim klijentom, pregovori su ponekad vrlo dinamični i dugotrajni, te iziskuju fizičku i psihičku izdržljivost. Uz našu pomoć, usvojite praktična znanja i vještine te uspješno upravljate pregovorima u najizazovnijim situacijama.

Zatražite ponudu

Naš pristup

Treninge kreiramo sukladno vašim potrebama te poslovnim izazovima s kojima se susrećete, kako bi što učinkovitije usvojili sadržaj treninga te prenijeli znanja i vještina u svakodnevnu praksu.

Pritom koristimo različite metode rada za usvajanje konkretnih znanja i alata te psihologijske testove kako biste bolje upoznali vlastite mehanizme funkcioniranja u zahtjevnim situacijama poput pregovaranja.

Naučit ćemo vas da se učinkovitije prilagodite različitim situacijama, budete samouvjereniji te kreirate prilike za maksimiziranje rezultata pregovora objema stranama.

Kreiranje prilika nije završetak pregovora već ih je potrebno i uspješno završiti pa ćemo vas naučiti prepoznati emocije koje se pojavljuju tijekom pregovora, zamke u koje možete upasti kao i komunikacijske strategije za održavanje dobrih odnosa.

Zašto Ramiro

500+
treninga

Proveli smo više od 500 treninga vještina uspješnog pregovaranja i pomogli zaposlenicima svih hijerarhijskih razina u raznim djelatnostima da unaprijede svoje pregovaračke vještine.

Svi klijenti
Končar
InSky Solutions
E-on
Stambeni ZG
Atlantic
Drezga

Tijekom treninga naši prodajni djelatnici su imali priliku „posložiti dojmove“ te naučiti kako se nositi s teškim kupcima i zahtjevnim situacijama. Nakon treninga se osjećaju osnaženo jer uvide da nisu sami, već da se i ostali kolege suočavaju sa sličnim izazovima, te da za svaki od njih postoji rješenje.

Nataša Rakovac Rustja, Voditeljica prodaje – PK Rijeka

Pregovaranje – ključ ostvarivanja konkurentnih rezultata

Pregovaranje je komunikacijska vještina koja menadžerima i zaposlenicima omogućuje proaktivno reagiranje na brze tržišne promjene te ostvarivanje poslovnih ciljeva. Budući da su interesi i potrebe ljudi vrlo različiti, vrlo ih je izazovno uskladiti s mogućnostima i željenim ishodima obiju strana. Upravo zato, pregovaranje je izuzetno zahtjevan proces koji zahtjeva sustavno razvijanje ove vještine.

Kako bi uspješno proveli pregovarački proces od početka od kraja važno je razumjeti što je pregovaranje i po čemu se razlikuje od ostalih komunikacijskih procesa. Uvajanjem ključnih pretpostavki uspješnog pregovaranja, uz našu pomoć, naučite kako upravljati različitim vrstama pregovora sa željenim rezultatom.

3 ključna sastojka uspješnog procesa pregovaranja

Kako bi koristeći načela pregovaranja ostvarili željeni učinak, na treningu ćete usvojiti alate za provođenje kvalitetne analize sudionika pregovara. Dobro razumjeti i procijeniti vlastitu poziciju može biti ključno za pregovore. Važno je da imate pripremljeno više ciljeva različite važnosti kako biste definirali pregovarački prostor i imali s čime pregovarati. Nakon ovakve pripreme nužno je pretpostaviti i poziciju suprotne strane kako biste lakše ispitali njihove potrebe te definirali okvir pregovora.

Za uspješno postizanje ciljeva, uz održavanje dobrih odnosa prilikom pregovora, važno je imati na umu sve elemente komunikacije. Često nismo svjesni da osim riječima, svoje poruke prenosimo i položajem tijela, tonom glasa i slično. Stoga je važno naučiti upravljati vlastitom neverbalnom komunikacijom u pregovorima te prepoznati što nam govori neverbalna komunikacija sugovornika. Prepoznavanjem suptilnih signala lakše ćete doći do željenog cilja. I riječi imaju svoju važnost pa je potrebno postaviti prava pitanja u pravom trenutku te asertivno izražavati i mijenjati stavove ili mišljenja te povući prijedloge ili već postignute dogovore.

Bilo da je riječ o teškim pregovorima ili onima koji teku u pozitivnom tonu, ključna kompetencija za ostvarivanje uspješne suradnje jest upravljanje emocijama. Tijekom pregovora je važno pozitivno utjecati na emocije sugovornika te upravljati svojim emocijama. Tako ćete uspješno reagirati na otpor sugovornika te učiniti adekvatne ustupke u pregovorima.

Uspostavljanje kvalitetne suradnje nakon pregovora

Primjenom različitih govornih i prezentacijskih vještina u pregovaranju naučit ćete kako upravljati cijelim procesom pregovaranja, kao i finalnim fazama. Za uspjeh cijelog procesa važno je znati kako uspješno završiti pregovore, kao i koje korake poduzeti nakon pregovora za uspješno ostvarivanje suradnje.

Javite nam se

Pregovaranje je neizbježan dio svakodnevne komunikacije s kupcima, korisnicima i kolegama. Naučit ćemo vas da se učinkovitije prilagodite različitim situacijama, budete samouvjereniji te prilagodite situacije kako biste povećali šanse za uspjeh pregovora.

Pošaljite upit

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.