Interna komunikacija

Kvalitetna interna komunikacija temelj je organizacijskog imuniteta. Mi znamo kako ljudi reagiraju u krizi i što im je potrebno da se s njom nose pa će vam naši savjeti u kreiranju i provedbi interne komunikacije omogućiti normalno poslovanje.

Dogovorite besplatni razgovor

Pomažemo vam postaviti kriznu komunikaciju 

Unatoč postojanju odjela za komunikaciju i marketing, mnoga poduzeća imaju tek načelnu komunikacijsku strategiju nošenja s krizom. Zato najprije treba razviti strategiju komuniciranja u kriznim situacijama koja se potom dopuni strategijom povezanom s konkretnim stanjem (COVID-19, potres, provala i sl.). U kratkom vremenu to je vrlo zahtjevan zadatak za komunikacijske stručnjake, posebno ako nemaju iskustva u ovakvim situacijama.

Naše iskustvo u pružanju psihološke podrške i nošenja s kriznim situacijama izazvanim upravo vanjskim faktorima znatno će skratiti vrijeme potrebno za definiranje ključnih ciljeva komunikacijske strategije, ključnih osoba u njihovu provođenju i ključnih poruka koje je potrebno prenijeti zaposlenima.

Menadžeri kao ključne karike

Iako se čini da najveći teret trebaju preuzeti direktor, odnosno članovi uprave te odjel za komunikaciju i marketing, naše dugogodišnje iskustvo pokazuje da su odjelni i timski menadžeri ključne osobe za uspjeh širenja željenih i ciljanih poruka unutar poduzeća. Tu dolazi do izražaja naša ekspertiza upravljanja promjenom te osnaživanja menadžera upravo u segmentu preuzimanja odgovornosti za rezultate promjene.

Kako bi transfer informacija bio što bolji, potrebno je da menadžeri poznaju i primjenjuju pravila komunikacije. To je osobito važno u trenutačnom komuniciranju video- i telefonskim pozivima gdje su sudionici uskraćeni za mnoge verbalne i neverbalne signale sugovornika. Naši treninzi prezentacijskih i komunikacijskih vještina prilagođeni su upravo tim situacijama, što osigurava da se ciljane poruke prenose na najbolji način.

Zašto Ramiro

20+
godina psihološke podrške

Stručno znanje i veliko iskustvo u pružanju psihološke podrške pojedincima i poduzećima omogućili su nam da brzo reagiramo i pružimo svojim klijentima pomoć u izazovima koje je donijela pandemija. Uz to godinama pratimo i pomažemo najvažnijim financijskim institucijama u Hrvatskoj tijekom reakcija na krizne situacije.

Svi klijenti

Komunikacija u krizi treba biti brza i promišljena 

Interna komunikacija vitalni je dio upravljanja krizama i očuvanja organizacijskog imuniteta. Pri tome je svejedno radi li se o pandemiji poput COVID-19, prirodnoj katastrofi poput poplave i potresa ili oružanoj pljački na radnome mjestu.

U situaciji gdje se čitav svijet susreće s krizom uzrokovanom korona virusom, zaposlenici su posebno osjetljivi na njezin utjecaj na sigurnost radnog mjesta i sposobnost poduzeća da organizira rad u drugačijim uvjetima te nastavi s koliko je to moguće pozitivnim poslovanjem. Na poduzećima je velika odgovornost pa interna komunikacija mora biti promišljena, strateška i prije svega brza.

Ako poduzeće kasni s informacijama ili ne prenosi ono što je zaposlenicima važno, velika je mogućnost da će zaposlenici koristiti neformalne kanale informiranja. To je neizbježno čak i kada interno komuniciranje funkcionira besprijekorno, ali ima puno manji utjecaj na frustraciju, angažiranost i motivaciju zaposlenih. Kada formalni kanali komuniciranja zakažu, neformalni kanali postaju pogubni za moral i produktivnost radnika.

Šaljite jasne i motivirajuće poruke

Interna komunikacija ključna je za stvaranje osjećaja psihološke sigurnosti zaposlenika. Psihološka sigurnost je jedna od temeljnih potreba svakog čovjeka, pogotovo u vrijeme krize i nakon nje. Važno je da zaposlenici osjete snažno vodstvo menadžmenta i dobiju jasnoću koje aktivnosti poduzeće poduzima s ciljem očuvanja poslovanja i osiguranja njihove psihofizičke zaštite.

Zato je potrebno kvalitetno planirati i sustavno provoditi internu komunikaciju s ciljem informiranja, motiviranja i angažiranja zaposlenika. Samo ta razina interne komunikacije s jasno definiranim porukama i motivirajućim tonom komunikacije dovodi do međusobnog povezivanja zaposlenih i omogućuje usklađeni nastavak poslovanja sa znatno smanjenim osobnim i organizacijskim stresom.

Javite nam se

Način na koji se informacije šire poduzećem tijekom krize značajno će utjecati na sposobnost poduzeća da se s njom nosi. Mi znamo kako ljudi reagiraju u određenim situacijama i s vama postavljamo ciljanu i usklađenu komunikaciju u najkraćem roku.

Dogovorite besplatni razgovor

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.