Uključivanje i prilagodba su izazov
Prilagodba na novo radno mjesto svakom predstavlja izazov i zaposleniku i poduzeću. U novoj ulozi, zaposlenik treba razviti osjećaj uspješnosti u onome što radi, osjećaj bliskosti i povezanosti s kolegama te osjećaj slobode da samostalno donosi odluke u svom području rada. I njemu i poduzeću je važno da se oni uspješno razviju u što kraćem roku te da kompetentno ispunjava zahtjeve novog radnog mjesta.
U praksi se onboarding često provodi delegiranjem nekom članu tima ili jednostavnim prepuštanjem novom zaposleniku da kroz pokušaje i pogreške nauči što treba raditi. Pokazalo se da nesustavni onboarding procesi često podbace u izvedbi te umjesto ubrzanim postizanjem željenog radnog učinka rezultiraju izgubljenim vremenskim, financijskim i ljudskim resursima.
Pružanjem podrške u sustavnom osmišljavanju ili prilagođavanju postojećeg onboarding procesa, omogućujemo vašem poduzeću efikasnije upravljanje resursima te razvoj potencijala novih zaposlenika od samog početka.
Važnost onboarding procesa
Svaki početak predstavlja novi izazov, bilo da se radi o novom ili postojećem zaposleniku koji počinje raditi na novom radnom mjestu u poduzeću. Pomoći ćemo vam da onboarding procesom proaktivno pristupite novom zaposleniku čime se ostvaruju višestruki ciljevi.
Novi zaposlenik u kratkom vremenu upoznaje organizacijsku kulturu, odnosno viziju, misiju, ciljeve i vrijednosti poduzeća čime se ubrzava postizanje produktivnosti i samostalnosti u obavljanju posla. To ga potiče na stjecanje novih znanja i razvoj novih vještina potrebnih za efikasno i efektivno unapređenje rada, kreativnost na radnom mjestu te dugoročnu vezanost uz poduzeće.
Tim u kratkom roku dobiva ravnopravnog člana jer je zaposlenik na sustavan način doznao karakteristike novog radnog mjesta, područje odgovornosti, standarde rada, procese i procedure, praktične savjete, dobre prakse te ciljeve i očekivanja koja treba ispuniti. To je velika dodana vrijednost i snažan poticaj za dostizanje zadanih ciljeva. Brzim uklapanjem timska kohezija i organizacijska kultura su kraće vrijeme na kušnji što pogoduje ostvarenju timskih i organizacijskih ciljeva.
Poduzeće razvija sliku poželjnog poslodavca koji privlači talente na tržištu rada, zadržava kvalitetne zaposlenike kroz sustavan proces podrške i učenja. Povećava se osjećaja pripadnosti i lojalnosti u poduzeću jer svi zaposlenici vide svoju karijernu perspektivu čime raste motivacija i spremnost za ostvarenje poslovnih ciljeva.
Konačni rezultat je zaposlenik koji vrlo brzo upoznaje poduzeće i počinje primjenjivati sve potrebno kako bi što prije i što bolje obavljao svoje radne zadatke te preuzeo odgovornost za njihovu kvalitetu.