Upravljanje emocijama kako one ne bi upravljale vama
Koliko često vam se događalo da vas situacija na poslu emocionalno iscrpi i jednostavno nemate snage za daljnji rad? Koliko puta vam se dogodi da posao ponesete kući i negativno raspoloženje prenesete na svoje najmilije? Zamislite samo u koliko ste slučajeva mogli bolje usmjeriti svoje emocije i iskoristiti ih za ostvarenje ugodnih trenutaka.
Vaš glavni saveznik u takvoj promjeni je emocionalna inteligencija - dimenzija inteligencije odgovorna za našu vještinu upravljanja sobom, kao i vezama s drugim ljudima. Ona nam pomaže u ostvarenju osobnog zadovoljstva, poslovnog uspjeha te uspješne suradnje s drugima. Ljudi s visokom emocionalnom inteligencijom imaju duboko razumijevanje vlastitih emocija, kao i emocija drugih. Te informacije mogu upotrijebiti kao vodič u promišljanju i djelovanju.
Uz našu stručnu podršku interaktivne metode individualnog i grupnog rada razvit ćete vještine razumijevanja i prepoznavanja te upravljanja i korištenja vlastitih, ali i tuđih emocija. Emocionalna inteligencija bit će vaš ključan suputnik na putu ka poslovnom uspjehu i osobnom zadovoljstvu.
Menadžer treba efikasno upravljati emocijama
U današnje doba sve zahtjevnijeg tržišta, više nije dovoljno biti stručnjak u onome što radimo. Istraživanja pokazuju kako su danas posebno važne i cijenjene kompetencije radnika sposobnost efikasnog komuniciranja i rada u timu, prilagodljivost neočekivanim situacijama te samopouzdanje i inicijativa.
Sve emocije služe nekoj svrsi, one su reakcija na naša iskustva. Kada ih znamo prepoznati i upravljati njima, sprječavamo da nas ometaju u našem svakodnevnom funkcioniranju i osiguravamo da u svakom trenutku mi aktivno vladamo svojom okolinom. Tada mi upravljamo emocijama, a ne one nama.
Većina ljudi svakodnevno doživljava velik raspon stanja i emocija. Stihijskim prihvaćanjem emocija koje se pojavljuju u različitim situacijama prihvaćamo da u one nešto nad čime nemamo kontrolu. Odbijanjem upravljanja vlastitim emocijama postajemo marionetom naše okoline. U poslovnom kontekstu to može imati osobito teške posljedice za naše poslovne odnose, kako unutar tima, tako i s vanjskim suradnicima.
Pritisak rokova, konflikti unutar tima, neslaganje s klijentima… Naučiti upravljati vlastitim emocijama u takvim situacijama vjerojatno je najvažnija vještina za poslovno i privatno funkcioniranje. Riječ je o alatu za uspješan razvoj, nošenje s promjenama i neočekivanim situacijama. Sposobnost upravljanja vlastitim emocijama može značajno poboljšati vašu motivaciju, zadovoljstvo i produktivnost, što će se odraziti i na vaše poslovne rezultate.