Upravljanje konfliktima

Bilo da ste zaposlenik HR odjela ili menadžer, sigurno ste se susreli s konfliktima između zaposlenika i korisnika. Naši interaktivni treninzi pomoći će vašim zaposlenicima da ostanu smireni u konfliktnim situacijama i povedu sugovornika prema zajedničkom rješenju.

Zatražite ponudu

Što će zaposlenici naučiti

  • Prepoznati uzroke konflikata
  • Upravljati vlastitim emocijama u konfliktu
  • Postići slaganje s različitim sugovornicima
  • Sagledati situaciju iz različitih perspektiva
  • Primjereno reagirati kad situacija izmakne kontroli

Višestruka korist za poduzeće

Interaktivnim treningom vaša organizacija dobiva osnažene zaposlenike koji spremno iznose svoja mišljenja i usmjeravaju rasprave prema kvalitetnim odlukama i rješenjima. To rezultira boljim odnosima zaposlenika s kolegama i korisnicima kao i povećanjem njihove angažiranosti i zadovoljstva. Kvalitetna komunikacija omogućuje i jačanje razvoja i inicijative, što se pozitivno odražava na poslovne rezultate.  

Zašto Ramiro

19+
godina iskustva

Individualiziranim pristupom i bogatim znanjem potičemo željene promjene u organizacijama neovisno o njihovoj veličini i sektoru rada.

Svi klijenti
Franck
Addiko Bank
Eurotrade
Globalna hrana (McDonald's)
InSky Solutions
AMPEU

Ramiro je trening odradio na najugodniji i najkreativniji način, a učenja su nam ostala duboko urezana u pamćenje. Moji ljudi su postali sigurniji, samopouzdaniji i vrjedniji.

Diana Petrović, direktorica – Stambeni ZG

Upravljanje konfliktima – temelj uspjeha suvremenih organizacija 

Stručnost više nije dovoljna da bi se ostvarila konkurentna prednost. Ono što danas neku organizaciju čini uspješnijom od drugih je odgovaranje na kompleksne izazove. Suprotstavljanje različitih mišljenja i perspektiva s ciljem kreiranja novih rješenja postaje važna kompetencija suvremenih organizacija.

Svako suprotstavljanje mišljenja lako dovodi do nerazumijevanja. Ako se njime kvalitetno ne upravlja, ono rezultira nezadovoljstvom, narušenim odnosima i smanjenjem radne uspješnosti. Važno je pitanje kako stvoriti kulturu u kojoj će razmjena različitih razmišljanja biti poželjna, a da istodobno ne dovede do sukoba.

Naš obrazovni sustav rijetko stavlja naglasak na upravljanje razlikama u mišljenjima. Većina zaposlenika nema potrebnu razinu znanja i vještina o tome kako postići suradnju. Istodobno, suvremeno poslovanje od zaposlenika traži asertivnost, nošenje sa zahtjevnim situacijama uz zadržavanje "hladne glave" i kreiranje kvalitetnih rješenja kroz rasprave. Opisanu razliku moguće je prevladati kroz omogućavanje djelatnicima usvajanja znanja i vještina kako bi samostalno upravljali izazovnim situacijama.

Što je konflikt i zašto je opasan organizaciju

Konflikt se često poistovjećuje s verbalnim nasiljem u kojem jedna i druga strana glasno i napadno zastupaju svoje mišljenje. U tom ga kontekstu zaposlenici najčešće smatraju nepoželjnim. Većina zaposlenika konfliktom doživljava bilo koju situaciju u kojoj dvije strane imaju različito mišljenje – primjerice kada se dvije osobe u timu zalažu za različite pristupe rješavanju nekog izazova. Kada se zaposlenici nađu usred takve situacije, u mnogima od njih budi se osjećaj nelagode. Tada zaposlenik najčešće reagira povlačenjem ili pružanjem otpora i kretanjem u napad. 

Problem nastaje jer zaposlenici često vjeruju da je jedino rješenje situacije da jedna strana pobijedi, a druga izgubi. Tada pobjeda postaje važnija od pronalaženja zajedničkog rješenja, što je velika opasnost i za ostvarenje poslovnih ciljeva i za očuvanje odnosa uključenih strana. Ako se zaposlenicima ne pruži znanje kako upravljati konfliktima, njihovo nezadovoljstvo, lošija komunikacija s korisnicima te pad kvalitete poslovnih rješenja su vrlo vjerojatni. 

Kako upravljati konfliktima i ostvariti kulturu komunikacije

Ako želite poticati kulturu otvorenosti i konstruktivne rasprave u svojoj organizaciji, pokažite da se vaše poduzeće može uspješno nositi sa svim različitostima zaposlenika. Da biste u tome uspjeli, potrebno je da vaši zaposlenici znaju upravljati konfliktnim situacijama. Trening upravljanja konfliktima namijenjen je svim zaposlenicima koji su u direktnom kontaktu s kolegama i korisnicima kao i svima koji žele naučiti upravljati sobom i usmjeriti drugu stranu prema zajedničkom rješenju.

Javite nam se

Suprotstavljena mišljenja se često i lako rezultiraju narušenim odnosima i smanjenom radnom sposobnošću. Naši treninzi temelje se na slučajevima iz prakse poduzeća i uče sudionike kako usmjeriti sve uključene ka zajedničkom rješenju.

Pošaljite upit

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.