
Rezultati ispitivanja stilova rukovođenja u hrvatskim organizacijama koje je Ramiro proveo u rujnu 2024. su iznimno zanimljivi, posebno kad ih se usporedi sa sličnim ispitivanjem provedenim 2017. Rezultati pokazuju da hrvatski rukovoditelji koriste transformacijske stilove rukovođenja kako bi utjecali na uspješnost organizacije te kako su se stilovi vođenja hrvatskih menadžera razvijali u usporedbi s rezultatima prije 7 godina.
U 48. epizodi emisije Psihologija uspjeha na Poslovnom FM, Tanja Pureta razgovarala je s Jasminom Lukačević, iskusnom direktoricom poduzeća SD Worx. Raspravljajući o izazovima i uspjesima u svom profesionalnom putu, Jasmina naglašava kontinuirano učenje i prilagodbu za uspješno upravljanje učinkom. Osim toga, ističe važnost razumijevanja i implementacije digitalne transformacije kao ključnog elementa modernog poslovanja.
Razvijanje kompetencija za upravljanje učinkom ključni je aspekt postizanja kako organizacijskog uspjeha, tako i individualnog rasta. Kompetencije obuhvaćaju širok raspon vještina, znanja i ponašanja koji zaposlenicima i voditeljima omogućuju da se istaknu u svojim ulogama. Između ostalog, one pružaju strukturirani okvir za postavljanje očekivanja, procjenu učinka i poticanje poboljšanja, a upravo to i pridonosi ukupnoj učinkovitosti organizacije. O tome u ovoj emisiji Psihologija uspjeha za Poslovni FM Tanja razgovara s Mojrom Dautović, menadžericom upravljanja ljudskim resursima agencije Bruketa&Žinić&Grey
Procjene zaposlenika su neizbježan dio rada rukovoditelja. One omogućuju nadređenima da shvate kako zaposlenici ispunjavaju radne zadatke te zadovoljavaju li zahtjeve i standarde poduzeća. Najbolji način za procjenu zaposlenika je kroz upravljanje učinkom.
Kada se pripremate na implementiranja sustava za upravljanje učinkom, važno je koristiti se brojnim alatima da vaš novi sustav i zaživi. Najbitnija komponenta za upravljanje učinkom je kako će zaposlenici reagirati na njega. Ako ne dobijete traženu podršku i odobravanje od zaposlenika, vjerojatnost da će sustav patiti postaje sve veća.
Tradicionalni načini za upravljanje učinkom svima su poznati. Godišnji sastanak na kojem se obavlja procjena učinka svakog zaposlenika uz mnogo podataka, a malo konkretnih povratnih informacija. Ostatak godine zaposlenici rade bez da znaju napreduju li u pravom smjeru ili ne. Zatim opet moraju čekati kraj godine da bi saznali jesu li ispunili ciljeve i zahtjeve koje organizacija postavlja.
Da bi znali kako efikasno upravljati učinkom, potrebno je i znati koji su problemi s kojima se rukovoditelji često susreću tijekom upravljanja izvedbom. Kada biste uzeli nekolicinu organizacija te anketirali zaposlenike na ovu temu, vjerojatno biste dobili rezultate kako većina zaposlenika vidi problem u nepoštenoj evaluaciji njihovog rada.
Kad god želimo nešto postići u životu, moramo znati kada smo postigli cilj. Kako ćemo to znati? Jedan od načina da budemo sigurni da se krećemo u pravom smjeru jest da postavimo jasne ciljeve i očekivanja. To je prvi korak za upravljanje učinkom.
U novoj epizodi emisije Psihologija uspjeha za PoslovniFM Tanja razgovara s Dunjom Firšt, direktoricom sektora ljudskih resursa u Kauflandu. Dunja ima višegodišnje iskustvo u međunarodnim poduzećima tako da je njen pogled na ulogu ljudskih resursa proširen znanjima, aktivnostima i potrebama na lokalnoj i međunarodnoj razini.
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.