Baza znanja

Filtriraj sadržaj
×
Filtriraj sadržaj
Obrišite filtere
doko-jelusic-foto

Upravljanje promjenama na osobnoj i globalnoj razini - Andrea Doko Jelušić, AmCham

U ovoj emisiji Tanja razgovara s Andreom Doko Jelušić, izvršnom direktoricom American Chamber of Commerce (AmCham) u Hrvatskoj. Tema emisije je upravljanje promjenama, uloga AmChama u hrvatskom gospodarstvu i koje prednosti AmCham donosi svojim članovima. Andrea je podijelila sa slušateljima i svoj raznolik profesionalni put pri tome naglašavajući cjeloživotno učenje, izlaženje izvan zone komfora i usklađivanje profesionalnog života s osobnim vrijednostima.

Marko u studiju radija PoslovniFM

Organizacijski dizajn prilagođavam potrebama tržišta – Marko Matijević, Pametna kuća

U ovoj emisiji Tanja razgovara s Markom Matijevićem, pokretačem nekoliko vrlo čitanih portala namijenjenih različitim publikama i nišama. Poslušajte emisiju ili pročitajte transkript i doznajte na koji način Marko prilagođava organizacijski dizajn poduzeća koje stoji iza ovih portala kako bi odgovorio na potrebe tržišta i očuvao njihovu posjećenost.

Tanja Pureta
Kormilar upravlja jedrilicom na otvorenom moru

Zašto je upravljanje promjenama teško i možemo li uspješno reagirati na promjene?

Promjena je konstanta u svakom aspektu života, a posebno u dinamičnom krajoliku poslovanja. U području organizacijske evolucije, učinkovito upravljanje promjenama ključ je uspjeha. Od promjena u strategijama do prilagodbe tržišnim trendovima, webinar koji je Tanja održala za EBRD objašnjava ključne korake upravljanja promjenama. Poslušajte pronicljive strategije, studije slučaja i praktične pristupe nužne za neometano upravljanje prijelazom sa starog na novo pri čemu prihvaćanje promjena postaje katalizator rasta, a ne prepreka.

Dva mlađa muškarca raspravljaju sjedeći za stolom

Kako prepoznati konflikt i riješiti ga?

Važno je osigurati da se članovi tima unutar organizacije dobro slažu te da posao obavljaju što glađe i što uspješnije. No, konflikti na radnom mjestu su neizbježni te ih je bitno znati prepoznati na vrijeme kako ne bi eskalirali i postali još veći problem. Postoji više razloga zašto su vaši zaposlenici u konfliktu, a uloga menadžera jest identificiranje njihovih uzroka te rješavanje konflikata.

Ramiro
grafički prikaz ljudskih silueta koje promatraju jedna drugu

5 prednosti rješavanja konflikata

Rješavanje konflikata ključno je za ostvarivanje svakog uspješnog radnog mjesta – ono pomaže da se osigura razumijevanje između svih uključenih. Ono dovodi do međusobnog poštovanje i tolerancije, a potrebno je da zaposlenici i menadžeri mogu skladno surađivati. Koje su to važnosti i prednosti rješavanja sukoba? Kakav učinak rješavanje konflikata ima na organizacijsku klimu i zaposlenike?

Ramiro
dvije šake udaraju jedna o drugu

Zašto je konflikt na radnom mjestu potreban?

Sukobi su dio ljudske interakcije i postojanja, od bezazlenih podbadanja na društvenim mrežama do strašnih ratova. Zbog neugodne prirode sukoba, prirodno je misliti kako se oni ne trebaju događati i da nisu poželjni na radnom mjestu. No, postoji dobar broj razloga zašto je konflikt na radnom mjestu potreban. Postoje načini na koje on može biti pozitivno iskustvo za vas i vaše zaposlenike. 

Ramiro

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.