Pripremili smo mali test putem kojeg možete provjeriti svoj komunikacijski stil.
Komunikacija je jedna od najvažnijih vještina za uspjeh na radnom mjestu. Dobar komunikator mora biti vješt i kao pošiljatelj i kao primatelj poruke, a istovremeno se snalaziti u različitim komunikacijskim kanalima. On zna prenijeti svoje stavove na način koji odgovara drugima. Povezuje se s njima, angažira ih i potiče na akciju. Iako je komunikacija nešto što neprestano radimo u direktnom kontaktu, u pisanom obliku, telefonom, video pozivima, društvenim mrežama većina nas ne razmišlja o svim porukama koje šaljemo primateljima naših poruka – čini nam se da o komunikaciji znamo sve iako je rijetko tko od nas prošao komunikacijsku obuku. To znači da puno toga prepuštamo slučaju i da ćemo značajno poboljšati naše izglede za uspjeh ako naučimo barem osnove komuniciranja.
Komunikacija je ono vezivno tkivo koje djeluje na sve što radimo bilo da vodimo tim, radimo na strategiji, vodimo težak razgovor ili objašnjavamo usluge našim klijentima!