Prodaja

Mnogi misle da dobar prodavač ili jesi ili nisi“, ovisno o tome jesu li rođeni pod sretnom zvijezdom. Naši prodajni treninzi će vam dokazati suprotno – uspješna prodaja se temelji na pravilima koja, kad se uvježbaju, značajno unapređuju prodajne rezultate.

Zatražite ponudu

Naš pristup

Na ovom ćete treningu naučiti sve što trebate znati o psihologiji prodaje i uvježbati ključne prodajne tehnike kako biste već u sljedećem prodajnom razgovoru ostvarili željene rezultate.

Sam je trening jedinstvena kombinacija teorije i prakse pa ćete imati priliku na jednom mjestu dobiti potrebna znanja i u sigurnom okruženju uvježbati konkretne prodajne tehnike.

Što ćete naučiti

  • Zašto i kako ljudi kupuju
  • Što prethodi odluci o kupnji
  • Koje korake uključuje prodajni ciklus
  • Kako ostvariti kontakt s potencijalnim kupcima
  • Kako pristupiti prodajnom sastanku
  • Izgraditi odnos i povjerenje
  • Koristiti verbalnu i neverbalnu komunikaciju u prodaji
  • Ponuditi proizvod ili uslugu da kupac prepozna njihovu vrijednost
  • Odbijanje pretvoriti u prednost
  • Kada i kako zaključiti prodaju
  • Važnost postprodaje

Zašto Ramiro

350+
održanih prodajnih treninga

Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu rada s zaposlenicima iz najrazličitijih industrija, znamo kako im približiti prodajni proces. U kombinaciji s najsuvremenijim znanstvenim spoznajama psihologije, vještine koje će prodavači steći na ovom treningu su direktno primjenjive u praksi. Poseban naglasak stavljamo na individualiziran pristup kompetencijama i ciljevima svakog polaznika, kako bi već tijekom treninga radili na najčešćim izazovima s kojima se susreću.

Svi klijenti
Beiersdorf
Belupo
Knauf
InSky Solutions
Podravka
OTP Banka

Ramiro preporučujem svakome tko zaista želi usavršiti svoje zaposlenike, naučiti ih novim znanjima i vještinama i biti zadovoljan jer koristeći naučeno postižu uspjeh.

Nikolina Alviž, Prodaja i marketing - NPS poslovna rješenja

Moć prodaje

Gotovo cijeli poslovni svijet temelji se na nekoj vrsti prodaje – jedno poduzeće drugom ili pojedincu nudi neku uslugu ili proizvod i zauzvrat nešto traži. Što god se nudilo, kupcu proizvod treba prodati. Bez prepoznate vrijednosti ponuđene usluge ili proizvoda nema prodaje niti opstanka poduzeća. To je činjenica koje bi svi zaposlenici, bar načelno, trebali biti svjesni. Istovremeno, kad trebaju prodati neki proizvod ili uslugu, kod njih se mogu pojaviti otpor i sumnja u smislenost prodajnih aktivnosti. Vjerojatno ste bar jednom čuli sljedeće rečenice:

  • „Ma što ću im (kupcima) to pričati, oni to sve već znaju.“
  • „Kako ću ga nagovoriti da misli da mu to treba?“
  • „Kupac zna što želi, tko sam ja da mu kažem drugačije.“
  • „Ne želim nikome ništa uvaljivati.“
  • „Kupca zanima samo cijena, zašto se uopće truditi.“
  • „U svakom slučaju, to što mi radimo ne čini razliku.“
  • „Kupac će sam doći k nama jer smo toliko kvalitetni.“
  • itd.

Najčešći uzrok u podlozi ovakvih izjava i misli su pogrešna uvjerenja oko toga što prodaja jest. Prodaja ne znači prisiliti ljude da kupe nešto što im ne treba, što si ne mogu priuštiti ili što ne žele. Prodaja znači saslušati drugu stranu i svojim proizvodom ili uslugom riješiti joj neki problem. Prodaja ne znači misliti samo o vlastitoj koristi, prodaja znači staviti se u cipele kupca i ponuditi odgovor na njegova pitanja i rješenje za njegove probleme. Oni koji bi trebali prodavati često zaboravljaju da ljudi vole kupovati! Kupnjom nekog proizvoda ljudi zadovoljavaju neku potrebu ili rješavaju neki problem. Drugim riječima, uspješna prodaja je izvor zadovoljstva i za prodavača i za kupca. 

Od toga da ne znate što biste s vodom u pustinji do prodaje leda Eskimima

Zbog pogrešnih uvjerenja o prodaji, često svjedočimo neuspjehu mnogih poduzeća i prodavača. Pritom su proizvodi ili usluge koje oni nude najčešće vrlo kvalitetni, njihovo poslovanje odlično organizirano i uistinu im je važno zadovoljstvo i dobrobit kupca. Zaboravljaju da se prodaja ne događa sama po sebi i propuštaju svoje proizvode ili usluge adekvatno predstaviti ciljanoj populaciji. Potencijalni kupci ili ne znaju da postoje ili ne razumiju prednosti onoga što im se nudi te se okreću drugim ponuđačima. Situacija izgleda kao da poduzeće ne uspijeva prodati vodu u pustinji jer prodavači podrazumijevaju da kupci znaju gdje pronaći vodu, dok kupci besciljno žedni lutaju po pustinji i traže pomoć. 

S druge strane, postoje poduzeća koja kao da prodaju led Eskimima – nude neki proizvod ili uslugu za koje biste u početku sumnjali da će biti traženi. Međutim, ta poduzeća i njihovi prodavači pomno osluškuju potrebe potencijalnih kupaca i svoju ponudu stavljaju u taj kontekst. Da, možda je Eskimu led lako dostupan, ali što ako želi led određene boje? Što ako želi uštediti svoje vrijeme i oblikovanje leda prepustiti nekom drugom? Poduzeća koja znaju kako prepoznati i svojim proizvodom ili uslugom odgovoriti na potrebe kupca ne samo da opstaju na tržištu, već ga uspješno osvajaju.

Javite nam se

Prodaju ne treba temeljiti na uspjesima pojedinaca jer se uspješna prodaja temelji na pravilima koja unapređuju prodajne rezultate. Analizirat ćemo prodajne vještine vaših zaposlenika i uvježbati ih u njihovom korištenju uz značajnu prilagodbu ponudi proizvoda i usluga te željenoj ciljanoj populaciji.

Pošaljite upit

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.