Učinkovita komunikacija

Velik broj informacija koje kolaju poduzećem često uopće ne dopre do onih kojima su potrebne. One koji stignu često budu pogrešno shvaćene. Na našim treninzima naučit ćete komunikacijske vještine, kako izbjeći najčešće greške te kako osigurati međusobno razumijevanje i uspješnu suradnju.

Zatražite ponudu

Naš pristup

Specifičnost našeg treninga učinkovite komunikacije je da ga kreiramo u kontekstu potreba poduzeća i njenih zaposlenika. To trening čini konkretnim i praktičnim. Zaposlenici uvježbavaju svoje komunikacijske vještine na situacijama s kojima se i uobičajeno susreću. Tako mogu nova znanja i vještine vrlo brzo primijeniti u svakodnevnom poslovanju. 

Trening je osmišljen pomno s ciljem maksimalne efektivnosti – polaznicima dajemo potrebna znanja i podršku za razvoj komunikacijske vještine. Uz našu stručnu podršku oni će u kratkom vremenu postojeći način komuniciranja učiniti znatno učinkovitijim.

Zašto Ramiro

1100+
održanih treninga učinkovite komunikacije

Komunikacijske vještine su temelj našeg rada. Svakodnevno ih brusimo, što nas čini vrhunskim komunikatorima. Od 2002. radili smo s više od 300 hrvatskih i svjetskih poduzeća, a upravo je trening komunikacijskih vještina često prvi korak u razvoju poduzeća i njenih zaposlenika. Svoje iskustvo i stručnost pretočili smo u jednostavan i praktičan trening, kako bi zaposlenici što prije usvojili načela i tehnike učinkovite komunikacije. 

Svi klijenti
Mercury Processing Services
Erste Bank
Strabag
Globalna hrana (McDonald's)
RTL Hrvatska
Benefit Systems (Multisport)

Program je koncipiran profesionalno, kvalitetno i zanimljivo te uključuje aktivnu interakciju male grupe polaznika. Rezultat usvojenog znanja je da sam ja i ljudi koje vodim efikasniji te produktivniji. Sve pohvale Ramiru u organizaciji, profesionalnim konzultantima, empatiji prema sudionicima i snažnoj volji da prenesu svoje znanje kojeg imaju u izobilju.

Matea Bartolović, Voditeljica prodaje – Benefit Systems

Komunikacijske vještine kao temeljni alat za rad

U radu s kolegama, dogovoru s korisnicima ili pak sastanka s Upravom od zaposlenika se očekuje učinkovita komunikacija. Kad zaposlenici uspješno surađuju te pravovremeno dobivaju sve potrebne informacije, poduzeće može uspješno nadvladati sve izazove. Kad je komunikacija narušena, produktivnost i motivacija padaju, a nezadovoljstvo je sa svakim danom sve veće.

Što komunikaciju čini (ne)učinkovitom

Dobre komunikacijske vještine ključne su za ostvarivanje kvalitetnih odnosa i suradnje s drugima.

Ostvarenje poslovnih ciljeva ovisi upravo o tome koliko su zaposlenici uspješni u učinkovitoj komunikaciji. Svakodnevni rad im često pokaže da se u komunikaciji krije niz zamki s kojima ponekad ne znaju upravljati. Bez obzira koliko se trudili, osjećaju se pogrešno shvaćeni, a do nekih ljudi uopće ne uspijevaju doprijeti. Drugima nešto kažu iz najbolje namjere, a oni to dožive kao napad.

Takvi i slični izazovi u poduzećima su značajan izvor stresa. Prvi korak u smanjivanju njihove učestalosti i općenito unapređenju komunikacije je osvještavanje zaposlenika zbog čega uopće dolazi do takvih nesporazuma. Najčešće su u podlozi sljedeći razlozi:

  1. Ljudi su međusobno različiti pa istu situaciju ili informaciju mogu drugačije doživjeti. Nedostaje razumijevanja za sugovornika ili nisu spremni razumjeti njegovu perspektivu.
  2. Vlastite pretpostavke se podrazumijevaju kao točne. Bez provjere njihove točnosti to može rezultirati pojavom grešaka ili dovesti do konflikta.
  3. Situacije se doživljavaju osobno i zbog toga se ljudi osjećaju ugroženo. Tada zadrže svoje mišljenje za sebe ili komuniciraju oštro čime naruše odnos.

Učinkovito komunicirati se može naučiti

Ovakvo ponašanje je uobičajen dio ljudskog funkcioniranja. Nerealno je očekivati da će komunikacija uvijek biti u potpunosti učinkovita i da neće doći do nesporazuma. Ako se kvaliteta komunikacije prepusti slučaju i poduzeće zaposlenicima ne osigura sva potrebna znanja i vještine kako izbjeći komunikacijske zamke i povećati međusobno razumijevanje, takva nepoželjna ponašanja bit će sve češća. To je šteta jer je jednako važno znati da se komunikacijske vještine mogu unaprijediti te da se time olakšava poslovanje, povećava produktivnost i osigurava postizanje ciljeva. Unapređenje komunikacijskih vještina je jedan od ključnih koraka u razvoju organizacije.

Javite nam se

Ako želite spriječiti pad produktivnosti i motivacije te unaprijediti suradnju unutar poduzeća i ostvariti pomak u ostvarenju poslovnih ciljeve, ovo je pravi trening za vas. Sadržaj treninga učinkovite komunikacije prilagodit ćemo konkretnim potrebama vašeg poduzeća.

Pošaljite upit

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.