Baza znanja

Filtriraj sadržaj
×
Filtriraj sadržaj
Obrišite filtere
Moć komunikacije

Moć komunikacije

"U poduzeću je važno izgraditi kulturu u kojoj nije problem pitati. Treba potaknuti ljude da se obraćaju službenim izvorima informacija umjesto da samostalno na kavi pokušavaju dosegnuti neke informacije. Takav sustavan pristup smanjuje količinu poluinformacija ili pogrešnih informacija.“ istaknula je Tamara Sušanj Šulentić, viša direktorica komunikacija u Plivi, našoj Tanji u emisiji Psihologija uspjeha. Uživajte i inspirirajte se ovim izvrsnim intervjuom!

Tanja Pureta
Kako ostaviti odličan prvi dojam

Kako ostaviti odličan prvi dojam

Sama činjenica da jeste pametni, promišljeni i kompetentni ne znači nužno da će vas ljudi takvima i doživljavati. Dojam koji ćete ostaviti ovisi o brojnim elementima vaše verbalne i neverbalne komunikacije.

Ramiro
Liderstvo u krizi

Liderstvo u krizi

Kako (p)ostati lider u krizi? Na koja pitanja treba što prije pronaći odgovor i što mu u tome može pomoći? Koje su osobine ključne za liderstvo u krizi? Na ta i mnoga druga novinarska pitanja odgovarala je naša Tanja. Donosimo Vam njezin tekst u cijelosti.

Tanja Pureta

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.