
Jeste li ikada iskusili trenutak u kojem ste uvjereni da ste iznijeli sve kako treba, pripremili sjajan plan izlaganja, no ipak niste postigli željeni utjecaj? Možda ste se osjećali neshvaćeno unatoč svojim najboljim naporima ili ste možda odlučili zadržati svoje mišljenje, ideje ili potrebe jer ste sumnjali u njihovu sposobnost da izazovu željeni učinak. U webinaru za EBRD, Tanja je objasnila temu asertivne komunikacije, otkrivajući njezinu svrhu i pružajući odgovore na važna pitanja o tome što zapravo podrazumijeva asertivna komunikacija u našim interakcijama s drugima.
Asertivne osobe se zauzimaju za svoja prava i izražavaju svoje misli, osjećaje i uvjerenja na direktan, iskren i društveno prihvatljiv način, a pritom i uvažavaju prava drugih osoba.
U današnjem svijetu gotovo da ne postoji situacija koja se može odviti bez komunikacije. Budući da većina ljudi polovicu svog dana provede na radnom mjestu, nije ni čudo da se velika većina njihove komunikacije odvija upravo tamo.
Komunikacija je neizostavni dio naših života. Posebno smo zadovoljni kada uspijemo ostvariti da nam komunikacija bude učinkovita komunikacija. Tada možemo reći da smo ostvarili ciljeve komunikacije. Ciljevi komunikacije ostvaruju se kroz različite vrste komunikacije.
Sigurno ste nekada poželjeli da čim prenesete neku poruku, da vas svi shvate što ste željeli reći i da nema nesporazuma i krivog shvaćanja. Koliko god vam se taj cilj možda činio neostvariv, postoje učinkovite tehnike komunikacije čije poznavanje vam znatno može olakšati ostvarivanje tog cilja.
Učinkovita komunikacija se temelji na uvažavanju sugovornika i njegovog mišljenja kako bi poruke koje međusobno odašiljemo bile razmijenjene s razumijevanjem njihovog sadržaja. Empatija značajno povećava vjerojatnost međusobnog razumijevanja pa je šteta da je toliko zanemarena. O empatiji je Tanja napisala poseban članak za posebno izdanje časopisa Glorija: snažne žene hrvatskog biznisa koji vam prenosimo u cijelosti.
Feedback je alat koji ljudima pomaže da procijene sebe i svoj rad te da bolje razumiju kako ih drugi doživljavaju. U tome nema iznimke, svatko bi trebao biti zahvalan što dobiva feedback uključujući menadžere i rukovoditelje. Time daju primjer, inspiracija su drugima i ubrzavaju svoj rast. Feedback nije važan samo za osobni razvoj. Više od 70% sudionika jednog ispitivanja provedenog na Harvardu reklo je da misli da bi radna produktivnost i učinak porasli kad bi dobili feedback o svom radu. Više od polovice ispitanih složilo se da je konstruktivno ocjenjivanje bolje nego samo isticanje uspjeha i kvaliteta. O tome, ali i mnogim drugim temama u novoj epizodi Psihologije uspjeha za poslovniFM Tanja je razgovarala s Ivanom Stojčević iz Zentive.
Executive presence je nastup s autoritetom koji će vam omogućiti da svoje misli i ideje predstavite na najbolji mogući način.
Saznajte što je persuazija i kako vam tehnike pregovaranja mogu pomoći da ostvarite ciljeve i postižete izvrsne poslovne rezultate.
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.