Baza znanja

Filtriraj sadržaj
×
Filtriraj sadržaj
Obrišite filtere
Žena u haljini s točkicama gestikulira dok razgovara, dok druga osoba pokazuje prstom.

Utjecaj međuljudskih odnosa na produktivnost i profit

Tehnologija i alati su temelj rada danas, ali prava srž uspjeha na radnom mjestu leži u međuljudskim odnosima i načinu kako podržavamo jedni druge. Asertivna komunikacija, upravljanje konfliktima i način na koji pazimo jedni na druge može svakodnevno radno okruženje preobraziti u živo, dinamično i uspješno radno mjesto.

Igor Pureta
Dva mlađa muškarca raspravljaju sjedeći za stolom

Kako prepoznati konflikt i riješiti ga?

Važno je osigurati da se članovi tima unutar organizacije dobro slažu te da posao obavljaju što glađe i što uspješnije. No, konflikti na radnom mjestu su neizbježni te ih je bitno znati prepoznati na vrijeme kako ne bi eskalirali i postali još veći problem. Postoji više razloga zašto su vaši zaposlenici u konfliktu, a uloga menadžera jest identificiranje njihovih uzroka te rješavanje konflikata.

Ramiro
grafički prikaz ljudskih silueta koje promatraju jedna drugu

5 prednosti rješavanja konflikata

Rješavanje konflikata ključno je za ostvarivanje svakog uspješnog radnog mjesta – ono pomaže da se osigura razumijevanje između svih uključenih. Ono dovodi do međusobnog poštovanje i tolerancije, a potrebno je da zaposlenici i menadžeri mogu skladno surađivati. Koje su to važnosti i prednosti rješavanja sukoba? Kakav učinak rješavanje konflikata ima na organizacijsku klimu i zaposlenike?

Ramiro
dvije šake udaraju jedna o drugu

Zašto je konflikt na radnom mjestu potreban?

Sukobi su dio ljudske interakcije i postojanja, od bezazlenih podbadanja na društvenim mrežama do strašnih ratova. Zbog neugodne prirode sukoba, prirodno je misliti kako se oni ne trebaju događati i da nisu poželjni na radnom mjestu. No, postoji dobar broj razloga zašto je konflikt na radnom mjestu potreban. Postoje načini na koje on može biti pozitivno iskustvo za vas i vaše zaposlenike. 

Ramiro
Crtež puževa koji se razdvajaju na dvije grupe

Kako neriješeni konflikt uništava organizacijsku klimu

Konflikti su sastavni dio ljudske interakcije, stoga očekivano nastaju i unutar organizacija. Razlog tomu su različite perspektive, ciljevi i interesi pojedinaca. Iako sukob sam po sebi nije inherentno negativan, ako se ne riješi, može dovesti do štetnih posljedica za organizacijsku klimu.

Ramiro
Crtež žene i muškarca koji viču jedan na drugog.

Vještine koje će vam olakšati upravljanje konfliktima

Danas nije lako biti menadžer. Osim što imate zadatak voditi tijek rada, danas se menadžeri sve više bave i ljudskim resursima. Odnosno, vodite svoje ljude - ne samo ono što rade, već i njihove probleme, razvoj i konflikte. Kako si olakšati upravljanje svojim ljudima i njihovim konfliktima?

Ramiro
pet sređenih kolega sjede za stolom i raspravljaju o nekoj temi

Zašto je upravljanje konfliktima važno?

Svi mi se u našim životima često susrećemo s nekim konfliktima. Konflikt je prema definiciji situacija u kojoj postoje suprotna zbivanja i tendencije, ponašanja i osjećaji. Zbog toga nije iznenađujuće što ih je nemoguće izbjeći i unutar organizacije. 

Ramiro

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.