Upravljanje promjenama

Više od 70% promjena koje poduzeće pokušava primijeniti u poslovanju propadne prije negoli se uspješno privede kraju. Mi znamo koji su uzroci tome pa ćete uz našu stručnu podršku od planiranja do implementacije znatno smanjiti mogućnost neuspjeha.

Zatražite ponudu

Ciljevi upravljanja promjenom

Čak i kod najmanjih promjena zaposlenici vole znati da je poduzeće uzelo u obzir njihove potrebe. Učinkovit postupak upravljanja promjenama može biti razlika između nezadovoljnih zaposlenika i zaposlenika koji se osjećaju energično i osnaženo promjenama.

Kada poduzeće ulaže u primjenu novog poslovnog alata, ulaganje se isplati ako zaposlenici alat stvarno koriste. Mi ćemo pomoći ljudima da promjenu uvrste u način rada, tako da promjena može imati željeni učinak.

Organizacijske promjene poput promjena u menadžmentu, organizaciji ili poslovnoj politici kod zaposlenika izazivaju dezorijentiranost i nesigurnost. Mi znamo kako smiriti zaposlenike i usmjeriti ih na njihov posao.

Prevenirajte i riješite poteškoće na vrijeme

Ako ste pokušali uvesti novi proces ili uslugu, reorganizirati tim ili promijeniti poslovni model, znate koliko je upravljanje promjenom zahtjevan zadatak. Mnogima nije poznato da je u takvim situacijama najvažnija kontrola provedbe svake od faza promjene. Time se smanjuje mogućnost zastoja, a naglašava ozbiljnost i predanost cilju zbog kojeg ste promjenu i započeli!

Svi uključeni trebaju dobiti odgovarajuće i pravodobne informacije kako bi bili svjesni svoje uloge te podržali i usvojili promjenu. To se posebno odnosi na menadžerski tim koji će tijekom implementacije prevenirati i rješavati problematične situacije te naglašavati prioritete. Stoga njihova komunikacija i vođenje tima trebaju biti na posebno visokoj razini.

Zašto Ramiro

300+
korisnika

Kroz više od 19 godina djelovanja, radili smo s preko 300 hrvatskih i svjetskih poduzeća.

Svaka suradnja počinje analizom trenutačne situacije i utvrđivanjem potreba poduzeća. Slijedi kreiranje individualiziranog programa, koji pomaže menadžmentu u pokretanju promjena i ostvarivanju željenih rezultata.

Svi klijenti
HAKOM
Offertissima
PK Rijeka
Trupeljak
Vestigo
WEB Marketing

Sjajni Ramiro konzultanti su odmah razumjeli što želimo, pažljivo osluškujući naše ciljeve. Osobni pristup, konkretna rješenja prilagođena nama i podrška u realizaciji etablirali su nas kao poslodavca zadovoljnih i sretnih zaposlenika.

Martina Pejić, članica Uprave – Končar KET

Upravljanje promjenama dio je stalnog prilagođavanja poduzeća

Zato od promjena ne treba bježati, ali ih treba provoditi ispravno kako bi promjene ispunile ulogu koju smo im namijenili. Upravljanje promjenama traži menadžersku ekspertizu, organiziranost, upornost i razvijene vještine komuniciranja. Menadžeri podcjenjuju otpor na koji će naići, pretpostavljajući da će zaposlenici prihvatiti novitete koji će podići kvalitetu poslovanja.

Menadžeri i zaposlenici znaju da postojeći način poslovanja može biti bolji, no poznato je da su svi za promjenu, ali rijetki su spremni mijenjati sebe. Kako bismo dobili njihovu privolu za uvođenje promjene, od rane ih faze uključujemo u promišljanje trenutačne situacije, identifikaciju rizičnih točaka poslovanja te načina njihovog rješavanja. Na taj način se stvara povezanost među ključnim ljudima, a cijeli tim je spremniji uložiti dodatnu energiju u ostvarenje željenih rezultata.

Poduzeća često kreću u pothvate bez da zaposlenici znaju što ih očekuje, a promjene su moguće samo uz njihovu motivaciju, timski rad te znanja i vještine. Kako bi zaposlenici nastavili podržavati promjene bit ćemo vam podrška u donošenju i komunikaciji odluka tijekom cijelog procesa. Posebnu pažnju ćemo posvećivati menadžerima i najboljim stručnjacima koji su ključni ljudi u stvaranju pozitivnog odnosa prema promjenama. 

Promjena mora zaživjeti u cijelom poduzeću

Svaka nedosljednost nepotrebno će narušiti vaše napore. Zato je važno da promjena živi i kada niste prisutni i pratite svaki korak tima. Ona mora postati uobičajen način razmišljanja i svakodnevnog djelovanja svih zaposlenika.

Uspješno upravljanje promjenama jedna je od ključnih kompetencija suvremenih poduzeća. Kako bi se uspješno nosili sa zahtjevima tržišta, konkurencijom i brzim tehnološkim razvojem, poduzeća moraju postati agilna, kreativna i spremna na stalnu promjenu. Istovremeno trebaju sačuvati zadovoljstvo i angažiranost ljudi, što je lako narušiti ako se promjene u poslovanje uvode na pogrešan način. To je jedan od najčešćih razloga zašto mnoga poduzeća odustaju od planiranih pothvata. Time zaostaju za konkurencijom i potrebama tržišta, riskirajući svoj opstanak. 

Nemojte da se to dogodi i vama! Na vrijeme osigurajte stručnu podršku i znanja, koja će vam pomoći u angažiranju ljudi i ostvarivanju ciljeva.

Javite nam se

Vaše poduzeće uvodi promjene radi prilagodbe tržištu iako ih čak i ključni zaposlenici teško prihvaćaju. Mi pripremamo vaš tim kako bi promjene ne samo prihvatili već i podržali.

Pošaljite upit

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.