Baza znanja

Filtriraj sadržaj
×
Filtriraj sadržaj
Obrišite filtere
voditelj drži prezentaciju pred svojim zaposlenicima

Stil rukovođenja utječe na vaš uspjeh

Rezultati ispitivanja stilova rukovođenja u hrvatskim organizacijama koje je Ramiro proveo u rujnu 2024. su iznimno zanimljivi, posebno kad ih se usporedi sa sličnim ispitivanjem provedenim 2017. Rezultati pokazuju da hrvatski rukovoditelji koriste transformacijske stilove rukovođenja kako bi utjecali na uspješnost organizacije te kako su se stilovi vođenja hrvatskih menadžera razvijali u usporedbi s rezultatima prije 7 godina. 

Igor Pureta
Team building u Ramiru

Team building: Ključ uspješnog tima i pozitivne radne atmosfere

U dinamičnom poslovnom okruženju, upravo snaga tima često određuje uspjeh organizacije, a team building postaje jedan od ključnih alata za unaprjeđenje međuljudskih odnosa i jačanje timske suradnje. U svakodnevnom poslovnom životu, gdje izazovi i stres postaju normom, team building aktivnosti nude priliku za opuštanje i povezivanje s kolegama. Ove aktivnosti nisu samo način zabave - one jačaju povjerenje, potiču otvorenu komunikaciju i jačaju timsku koheziju, a zaposlenicima daju priliku da se bolje upoznaju, razmijene ideje i zajedno surađuju na postizanju zajedničkih ciljeva. Kako team building aktivnosti mogu transformirati poslovne suradnike u uspješan tim koji zajednički ostvaruje rezultate i gradi pozitivnu radnu atmosferu? Zašto su team building aktivnosti potrebne i važne u upravljanju ljudskim resursima? 

Anita Stanić
Tanja u žutom sakou, drži ruke ispod brade, a na licu ima osmijeh

Inovacije u razvoju poslovanja i pojedinaca kroz provjerene prakse i jedinstven pristup

Kako je nastao Ramiro i kako su razvijeni treninzi, alati i znanja koje pružamo drugim organizacijama kako bi unaprijedile svoje poslovanje, ali i potaknule razvoj svakog pojedinca unutar svojih organizacija? Nakon 20 godina uspješnog poslovanja, Ramiro ostaje vjeran svojim vrijednostima, temeljenim na provjerenim praksama, i izdvaja se od konkurencije svojim jedinstvenim pristupom. O osnivanju Ramira, načelima poslovanja i brojnim zanimljivostima, razgovarala je Tanja s Vladimirom Mihajlovićem u intervjuu za Poduzetnik. Cijeli intervju donosimo u nastavku.

Tanja Pureta
muškarac u pregači i žena zajedno gledaju u laptop

Koliko je novim zaposlenicima potrebno za prilagodbu novoj organizaciji?

Onboarding proces je naizgled jednostavan koncept, a njegovo idealno trajanje se razlikuje zbog karakteristika radnog mjesta kao i karakteristika ljudi koje na njih zapošljavate. Za razliku od generičkog pristupa koji sve zaposlenike stavlja u jedan kalup, uspješna integracija je putovanje skrojeno po mjeri potreba vaše organizacije i sposobnosti novih zaposlenika. Duljina trajanja onboarding procesa je određena jedinstvenom mješavinom čimbenika – složenošću uloge, uspostavljenom organizacijskom kulturom, te sposobnostima i iskustvom novog zaposlenika.

Igor Pureta
Muškarac u odijelu razgovara s kolegama i svi ga pažljivo slušaju

Menadžersko shvaćanje zapovjedne odgovornosti temeljeno je na organizacijskoj kulturi

Zapovjedna odgovornost podrazumijeva da se rukovoditelji mogu smatrati odgovornima za radnje i odluke koje su donijeli njihovi podređeni, čak i ako oni sami nisu bili izravno uključeni u te konkretne radnje. Koncept "zapovjedne odgovornosti" u svjetskoj i hrvatskoj korporativnoj praksi postoji, iako ne obvezuje direktora ili menadžment da ga moraju prihvatiti.

Tanja Pureta
Slika prikazuje grupu ljudi u uredu koji slave, podignutih ruku, s izrazima sreće i entuzijazma, što ukazuje na postignuti uspjeh

Prepoznajte i motivirajte na uspjeh članove tima s lošijim rezultatima

Svi smo to već doživjeli - zaposlili smo kandidata čiji je životopis besprijekoran te čiji nas je intervju oborio s nogu. Činilo se kao da smo upecali pravu rock zvijezdu koja će voditi tim do nebesa, postižući nove pobjede i razine učinkovitosti. Zaduženi za upravljanje talentima pomislili smo da imamo i talent i iskustvo. No ubrzo stiže otrežnjenje!

Igor Pureta
Slika prikazuje ljude uz bijeli zid, s velikim šarenim oblacima govora ispred lica

Zašto je interna komunikacija jednako važna kao i eksterna komunikacija

Interna komunikacija je poput ljepila koje drži organizaciju na okupu. Lako ju je zanemariti, a je ključna za usklađivanje napora zaposlenika i osiguravanje nesmetanog odvijanja procesa. Loša komunikacija, propušteni rokovi, pa čak i sukobi mogu nastati kada se informacije ne dijele ili se izgube u prijenosu. Zato je ključno imati čvrstu internu komunikacijsku strategiju. 

Igor Pureta

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.