Baza znanja

Filtriraj sadržaj
×
Filtriraj sadržaj
Obrišite filtere
Muškarac drži prst na drvenom pravokutniku crvene boje

Transparentnost plaća i organizacijski imunitet

EU Direktiva o transparentnosti plaća usmjerena je na rješavanje neutemeljenih razlika u plaćama zaposlenika u cijeloj Europskoj uniji. Predstavlja mjeru koja je osnova za uvođenje obvezujućih inicijativa za transparentnost plaća unutar država članica. Iako je donesena u 2023., direktiva omogućuje trogodišnje razdoblje državama članicama da integriraju njezine odredbe u nacionalna zakonodavstva.

Tanja Pureta
drvo raste iz zemlje i prikazano je kroz različita godišnja doma

Kako se oblikuje organizacijska klima

Organizacijska klima konstrukt je koji se široko koristi u razumijevanju iskustava zaposlenika na radnom mjestu. Organizacijska klima odražava prioritete organizacije, naglašavajući pritom ponašanja i stavove koji se očekuju i nagrađuju na radnom mjestu. Organizacijska klima obuhvaća doživljaj pravednosti, događaje u organizaciji, pravila rada, podjelu radnih zadataka, organizacijsku strukturu te međuljudske odnose zaposlenika.

Ramiro
Plavokosa žena nešto objašnjava kolegama držeći ruku u zraku

Najbolje prakse interne komunikacije

U suvremenom poslovnom svijetu, gdje dinamika rasta i promjena diktira uvjete, interna komunikacija postaje ključan faktor uspjeha, igrajući vitalnu ulogu u održavanju sinergije među timovima. Ona potiče inovaciju i prilagodbu te osigurava transparentnost u komunikaciji koja oblikuje put prema postizanju poslovnih ciljeva.

Martina Klarić
Siluete ljudi s grafičkim elementima

Utjecaj interne komunikacije na zadovoljstvo zaposlenika

Učinkovita komunikacija važna je u svim aspektima života. Kada je komunikacija učinkovita, sve uključene strane su zadovoljne i osjećaju se ispunjenima. Ako postoje problemi u komunikaciji na radnom mjestu, veća je vjerojatnost da će zaposlenici biti nezadovoljni svojim poslom. Čak do te mjere da će ga napustiti kako bi pronašli novo radno mjesto. Zaposlenici se mogu osjećati frustriranima i podcijenjenima ako ne dobivaju informacije koje su im potrebne za obavljanje posla.

Ramiro
Ljudi razgovaraju u restoranau, jedan ima otvoren laptop

Važnost interne komunikacije u organizaciji

Interna komunikacija je komunikacija unutar organizacije, a odnosi se na komuniciranje između viših i nižih menadžera, između menadžmenta i zaposlenih i između samih zaposlenika na svim razinama. Interna komunikacija u organizaciji je proces razmjene informacija, mišljenja ili odluka. Interna komunikacija za ishod ima pozitivan rezultat i povećanje učinkovitosti. 

Ramiro
Grafika s prikazom alata za internu komunikaciju i siluetom čovjeka

Interna komunikacija je temelj uspjeha

Interna komunikacija često se naziva kralježnicom uspješne organizacije. Kako informacije teku unutar organizacije, tako se oblikuje njezina kultura, produktivnost i sposobnost prilagodbe. Interna komunikacija nije samo puki prijenos informacija; ona predstavlja temeljni most koji povezuje svakog zaposlenika s ciljevima, vrijednostima i misijom organizacije. 

Ramiro
više formalno odjevenih zaposlenika u stresnoj situaciji

Sva lica stresa na radnom mjestu

O čemu razmišljate kada promislite o pojmu stresa na radnom mjestu? Obuzima li vas neugodan osjećaj? Koje vam situacije prvo padnu na pamet? Možda su to rokovi, opsežni i zahtjevni zadaci, odnos s kolegama ili pak neizvjesnost koja je nekada neizbježan dio posla. Učinite prvi korak u upravljanju stresom, pokušajte skinuti veo i razotkriti gdje se sve na radnom mjestu on može skrivati.

Ramiro

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.