Baza znanja

Filtriraj sadržaj
×
Filtriraj sadržaj
Obrišite filtere
Tanja u žutom sakou, drži ruke ispod brade, a na licu ima osmijeh

Inovacije u razvoju poslovanja i pojedinaca kroz provjerene prakse i jedinstven pristup

Kako je nastao Ramiro i kako su razvijeni treninzi, alati i znanja koje pružamo drugim organizacijama kako bi unaprijedile svoje poslovanje, ali i potaknule razvoj svakog pojedinca unutar svojih organizacija? Nakon 20 godina uspješnog poslovanja, Ramiro ostaje vjeran svojim vrijednostima, temeljenim na provjerenim praksama, i izdvaja se od konkurencije svojim jedinstvenim pristupom. O osnivanju Ramira, načelima poslovanja i brojnim zanimljivostima, razgovarala je Tanja s Vladimirom Mihajlovićem u intervjuu za Poduzetnik. Cijeli intervju donosimo u nastavku.

Tanja Pureta
muškarac u pregači i žena zajedno gledaju u laptop

Koliko je novim zaposlenicima potrebno za prilagodbu novoj organizaciji?

Onboarding proces je naizgled jednostavan koncept, a njegovo idealno trajanje se razlikuje zbog karakteristika radnog mjesta kao i karakteristika ljudi koje na njih zapošljavate. Za razliku od generičkog pristupa koji sve zaposlenike stavlja u jedan kalup, uspješna integracija je putovanje skrojeno po mjeri potreba vaše organizacije i sposobnosti novih zaposlenika. Duljina trajanja onboarding procesa je određena jedinstvenom mješavinom čimbenika – složenošću uloge, uspostavljenom organizacijskom kulturom, te sposobnostima i iskustvom novog zaposlenika.

Igor Pureta
Muškarac u odijelu razgovara s kolegama i svi ga pažljivo slušaju

Menadžersko shvaćanje zapovjedne odgovornosti temeljeno je na organizacijskoj kulturi

Zapovjedna odgovornost podrazumijeva da se rukovoditelji mogu smatrati odgovornima za radnje i odluke koje su donijeli njihovi podređeni, čak i ako oni sami nisu bili izravno uključeni u te konkretne radnje. Koncept "zapovjedne odgovornosti" u svjetskoj i hrvatskoj korporativnoj praksi postoji, iako ne obvezuje direktora ili menadžment da ga moraju prihvatiti.

Tanja Pureta
Slika prikazuje grupu ljudi u uredu koji slave, podignutih ruku, s izrazima sreće i entuzijazma, što ukazuje na postignuti uspjeh

Prepoznajte i motivirajte na uspjeh članove tima s lošijim rezultatima

Svi smo to već doživjeli - zaposlili smo kandidata čiji je životopis besprijekoran te čiji nas je intervju oborio s nogu. Činilo se kao da smo upecali pravu rock zvijezdu koja će voditi tim do nebesa, postižući nove pobjede i razine učinkovitosti. Zaduženi za upravljanje talentima pomislili smo da imamo i talent i iskustvo. No ubrzo stiže otrežnjenje!

Igor Pureta
Slika prikazuje ljude uz bijeli zid, s velikim šarenim oblacima govora ispred lica

Zašto je interna komunikacija jednako važna kao i eksterna komunikacija

Interna komunikacija je poput ljepila koje drži organizaciju na okupu. Lako ju je zanemariti, a je ključna za usklađivanje napora zaposlenika i osiguravanje nesmetanog odvijanja procesa. Loša komunikacija, propušteni rokovi, pa čak i sukobi mogu nastati kada se informacije ne dijele ili se izgube u prijenosu. Zato je ključno imati čvrstu internu komunikacijsku strategiju. 

Igor Pureta
Slika prikazuje muškarca u odijelu iza stola, okružen uredskim predmetima i dokumentima.

Koje kvalitete čine doista iznimnog menadžera?

Izvrsni menadžeri su ti koji nadahnjuju cijeli tim, uspješno prilagođavaju svoj stil rukovođenja ovisno o situaciji i motiviraju na nove uspjehe i pobjede. Paze na svoj tim kako profesionalno, tako i osobno. Uz to pokazuju iskrenu empatiju za svakoga člana tima. Iznimni menadžeri nisu česta pojava i to s razlogom. Često se postavlja pitanje rađa li se uspješan menadžer ili se pak njime postaje. Odgovor je, kao i većina stvari u životu - složen.

Igor Pureta

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.