Karijera se bolje razvija kad joj pristupite sportski

Igor Pureta

Prema istraživanju Women in the Workplace, kojega provode LeanIn.Org i McKinsey, u SAD-u je 2015. je karijera žena zaostaje za karijerom muškaraca.

Karijera menadžera se razvija poput karijere sportaša

Prema istraživanju Women in the Workplace (Žene na radnom mjestu), kojega provode LeanIn.Org i McKinsey, u SAD-u je 2015. je karijera žena još zaostaje za karijerom muškaraca. Na svakih 100 žena unaprijeđenih na menadžersku poziciju istovremeno unaprijeđeno 130 muškaraca. Stereoptipi o ulogama žena i dalje su vrlo prisutni i žene stoga često moraju zadovoljiti više standarde od muškaraca kako bi se dokazale. No tri stvari žene uvijek mogu poduzeti kako bi poduprle razvoj svojih karijera. Kao prvo, treba prihvatiti da ćete se susretati s poteškoćama. Upravo nadilaženje prepreka predstavlja odličan izazov i učinit će vas jačom. Izgrađuje karakter i otpornost.

Bitno je ne dozvoliti egu da vas sputava u preživljavanju teških razdoblja. Također, nikada nije prekasno da potražite mentore. Mentorstvo je dobro i za poduzeće i vas osobno. Iskustvo i mudrost stečeni kroz godine rada time se zadržavaju u poduzeću. I poduzeća imaju koristi od profesionalnog razvoja svojih zaposlenika. Ukoliko nemate priliku za formalnog mentora, i povremeno druženje s ljudima koji vas nadahnjuju može biti vrlo korisno. I najbitnije, dajte sve od sebe. Izgradnji uspješne karijere treba pristupiti poput vrhunskog sportaša. Pronađite svoje talente i potencijale, a zatim neustrašivo prionite ozbiljnom radu i njihovom usavršavanju. Mentor će vam u tome pomoći, a pomoći će vam i u prepoznavanju prostora za napredak pa će vaša karijera krenuti brže u željenom smjeru.

Karijera se razvija i trčanjem

Tjelesne aktivnosti razvijaju inteligenciju

Vjerujem da vam je poznata poslovica "U zdravom tijelu, zdrav duh". Jeste li znali da vrijedi i ova izreka: U zdravom tijelu bolja inteligencija? Bez obzira jeste li znali ili ne pročitajte što o tome misle znanstvenici. Nedavna istraživanja pokazala su da čak i samo rijetke vježbe potiču neurogenezu, odnosno razvoj živčanih stanica, kod odraslih. Ipak to se ne odnosi na sve vrste vježbi pa zato razmislite još jednom o tome kakvim ćete se aktivnostima baviti. Tijekom jednog istraživanja vježbanje je povećavalo neurogenezu u hipokampusu, no samo ako je bilo aerobno i tijekom dužeg razdoblja. Vježbe otpora, poput dizanja utega, nisu polučile nikakvu promjenu u hipokampusu. Pokazalo se da vježbanje omogućava proizvodnju bjelančevine poznate kao moždani neurotrofički faktor, ili BDNF, koja pogoduje rastu novih neurona te tako pomaže pri lakšem svladavanju novih znanja.

Drugo je, pak, istraživanje proučavalo izlučivanje bjelančevine katepsin B kod ljudi tijekom trčanja. Ta bjelančevina pomaže bjelančevini BDNF iz prvog istraživanja da se izrazi i također potiče rast moždanih stanica u hipokampusu. Stoga slijedi zaključak da čovjek trčanjem povećava svoju razinu tih bjelančevina čime pogoduje rastu stanica u hipokampusu. Iako je je kult mišićavog tijela još uvijek jako izražen možda biste ipak trebali smanjiti vrijeme koje provodite u teretani. Umjesto toga izađite u prirodu i pridružite se sve većem broju ljudi koji svoje slobodno vrijeme provode trčeći. Na taj način ćete učiniti nešto dobro i za svoje tijelo, a time će profitirati i Vaša inteligencija.

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.