Baza znanja

Filtriraj sadržaj
×
Filtriraj sadržaj
Obrišite filtere
Tanja Pureta

Sagorijevanje na poslu nije poštapalica

Sagorijevanje na poslu nije poštapalica današnjeg svijeta. To je stvarno i iscrpljujuće iskustvo koje pogađa velik broj zaposlenih. Nemilosrdni pritisak radnih zadataka, zajedno s pogrešnim razumijevanjem da profesionalni život treba biti odvojen od privatno, stvara savršenu podlogu za sagorijevanje na poslu. Ako se stalno osjećate iscrpljeno, cinično ili neproduktivno ovaj će članak pružiti temeljne uzroke sagorijevanja na poslu i pružiti praktične strategije za njegovo sprečavanje.

Tanja Pureta
Deniza Drusany, Crveni nosovi

Smijeh je terapija u kriznim trenucima – Deniza Drusany, Crveni nosovi

Svi smo svjesni da je smijeh najprirodniji lijek, no jeste li se ikada zapitali do kojih granica sežu iscjeliteljske moći smijeha za um i tijelo, osobito kada se suočavamo sa zdravstvenim izazovima? U novoj epizodi Psihologije uspjeha za Poslovni.FM naša Tanja razgovarala je s Denizom Drusany, izvršnom direktoricom udruge Crveni nosovi Klaunovidoktori. Deniza je podijelila inspirativnu priču o razvoju ideje da bolnice budu prostor poznate po osmijesima, o izazovima i uspjesima ove jedinstvene misije, te o vizijama za budućnost, koja uključuje i osobni i profesionalni razvoj. Naglasila je važnost brige za srce i emociju ljudi u teškim situacijama te težnju da bolnice postanu uistinu lječilišta, mjesta gdje se iscjeljuju i tijelo i duša.

Tanja Pureta

Kako prepoznati pravog kandidata za vašu organizaciju?

Odabir pravog kandidata često je zahtjevan proces – poslodavci se suočavaju s dilemom kako prepoznati osobu koja će se najbolje uklopiti u tim i dugoročno pridonijeti uspjehu organizacije. Tanja Pureta za posao.hr podijelila je ključne savjete kako prepoznati razliku između kandidata koji je "samo kvalificiran" i onog koji će biti motiviran, angažiran te pridonijeti organizacijskoj kulturi. 

Tanja Pureta
voditelj drži prezentaciju pred svojim zaposlenicima

Stil rukovođenja utječe na vaš uspjeh

Rezultati ispitivanja stilova rukovođenja u hrvatskim organizacijama koje je Ramiro proveo u rujnu 2024. su iznimno zanimljivi, posebno kad ih se usporedi sa sličnim ispitivanjem provedenim 2017. Rezultati pokazuju da hrvatski rukovoditelji koriste transformacijske stilove rukovođenja kako bi utjecali na uspješnost organizacije te kako su se stilovi vođenja hrvatskih menadžera razvijali u usporedbi s rezultatima prije 7 godina. 

Igor Pureta
muškarac u pregači i žena zajedno gledaju u laptop

Koliko je novim zaposlenicima potrebno za prilagodbu novoj organizaciji?

Onboarding proces je naizgled jednostavan koncept, a njegovo idealno trajanje se razlikuje zbog karakteristika radnog mjesta kao i karakteristika ljudi koje na njih zapošljavate. Za razliku od generičkog pristupa koji sve zaposlenike stavlja u jedan kalup, uspješna integracija je putovanje skrojeno po mjeri potreba vaše organizacije i sposobnosti novih zaposlenika. Duljina trajanja onboarding procesa je određena jedinstvenom mješavinom čimbenika – složenošću uloge, uspostavljenom organizacijskom kulturom, te sposobnostima i iskustvom novog zaposlenika.

Igor Pureta
Slika prikazuje grupu ljudi u uredu koji slave, podignutih ruku, s izrazima sreće i entuzijazma, što ukazuje na postignuti uspjeh

Prepoznajte i motivirajte na uspjeh članove tima s lošijim rezultatima

Svi smo to već doživjeli - zaposlili smo kandidata čiji je životopis besprijekoran te čiji nas je intervju oborio s nogu. Činilo se kao da smo upecali pravu rock zvijezdu koja će voditi tim do nebesa, postižući nove pobjede i razine učinkovitosti. Zaduženi za upravljanje talentima pomislili smo da imamo i talent i iskustvo. No ubrzo stiže otrežnjenje!

Igor Pureta
Slika prikazuje ljude uz bijeli zid, s velikim šarenim oblacima govora ispred lica

Zašto je interna komunikacija jednako važna kao i eksterna komunikacija

Interna komunikacija je poput ljepila koje drži organizaciju na okupu. Lako ju je zanemariti, a je ključna za usklađivanje napora zaposlenika i osiguravanje nesmetanog odvijanja procesa. Loša komunikacija, propušteni rokovi, pa čak i sukobi mogu nastati kada se informacije ne dijele ili se izgube u prijenosu. Zato je ključno imati čvrstu internu komunikacijsku strategiju. 

Igor Pureta

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.