Krizni menadžment

U poslu se menadžer suočava s izazovom uspješnog prolaska kroz poslovne krize. Pomažemo vam učinkovito upravljati poslovanjem i ljudskim kapitalom za vrijeme i nakon kriznih okolnosti.

Zatražite ponudu

Upravljanje kriznim izazovima

Na temelju objektivne procjene utjecaja krize odabiremo prave ljude za krizni tim i kreiramo pravodoban i prilagođen krizni menadžment. Time se čuva stabilnost poslovanja tijekom i nakon krize te omogućuje kreiranje sveobuhvatne strategije kriznog menadžmenta. Korištenjem psihologijskih tehnika na stručan način suočavamo zaposlenike s krizom i njenim posljedicama.

To uključuje definiranje interne komunikacije koja ohrabruje suočavanje s krizom te razvoj menadžera za vođenje tima u kriznim okolnostima. Svi zaposlenici će usvojiti vještine upravljanja stresom i nošenja s krizom čime se proaktivno i uspješno prilagođavaju novonastaloj situaciji. Stvaramo višu razinu organizacijskog imuniteta koja čuva poduzeće i u vrlo stresnim okolnostima.

Sustavna podrška

Pomoći ćemo vam zadržati osjećaj povjerenja u poduzeće jer ćemo:

  • Stvoriti osjećaj sigurnosti jasnom i podržavajućom internom komunikacijom
  • Timskim i individualnim coachingom menadžmentu prenijeti potrebne vještine za rukovođenje tijekom krize

Zašto Ramiro

20+
Projekata

U posljednjih dvije godine Ramiro konzultanti su proveli više od 20 projekata kriznog menadžmenta u organizacijama različite veličine, vlasništva i industrijskih grana. Poduzećima smo bili partneri u zadržavanju visoke razine angažiranosti, pozitivnih emocija i optimizma čak i u vrlo izazovnim situacijama. 

Svi klijenti
Apsolon
OTP Banka
HAKOM
Dialog
PK Rijeka
WEB Marketing

Ramiro je razbio sve naše skepse i upitnike u „neopipljivoj“ sferi međuljudskih odnosa. Treninzi su donijeli konkretne i kvalitetne vještine na temelju kojih smo iz temelja promijenili način razmišljanja zaposlenika o poslu, klijentu i poduzeću.

Ivo Špigel, član Uprave – Perpetuum mobile

Krizni menadžment - temelj stabilne poslovne budućnosti

Okolnosti koje poduzeće mogu dovesti u stanje krize su različiti. Ponekad su to unutarnji faktori poput promjene vlasništva ili menadžmenta. Nekad su to nepovoljne tržišne okolnosti, rast konkurencije odnosno elementarne nepogode ili kriminalne radnje poput provala i krađa.

Krizama valja upravljati jer izazivaju neugodne emocije poput straha, tuge i ljutnje i konflikte u timu. One nepovoljno utječu na zdravlje i dobrobit zaposlenika, a time i njihovu radnu sposobnost. Smanjena radna sposobnost negativno utječe na poslovne rezultate što produbljuje stres i konflikte, a time povratno i radnu sposobnost. Upravljanje ljudskim potencijalima za uspješno nošenje s kriznom, temelj je kvalitetnog kriznog menadžmenta jer omogućuje prevenciju ove negativne krizne spirale.  

Kvalitetna interna komunikacija je važna karika uspješnog kriznog menadžmenta. Osigurava osjećaj psihološke sigurnosti zaposlenika, što je temeljna potreba svake osobe. Zajednički kreiramo komunikaciju kojom će zaposlenici osjetiti snažno vodstvo i dobiti jasnoću o aktivnostima koje organizacija poduzima s ciljem očuvanja poslovanja i osiguranja njihove zaštite.   

Menadžeri su ključna karika u kriznom menadžmentu

Mentalno snažni i educirani menadžeri ključna su karika za krizni menadžment i uspješno poslovanje u krizi. Zaposlenici čine poduzeće i ključni su za održanje poslovanja. Istraživanja pokazuju da svega 25% menadžera pravovremeno uoči signale o postojanju problema kod članova tima. Zato menadžeri uz zadržavanje učinkovite organizacije poslovanja te pozitivne atmosfere trebaju raditi i preventivno na uspješnom upravljanju vlastitom energijom i emocijama. Jedino tako će biti spremni sustavno voditi kriznu komunikaciju, davati podršku i edukaciju svojim ljudima i pripremati ih za povratak normalnom poslovanju.

U radu s poduzećima ustanovili smo da mnogi menadžeri imaju manjak znanja i vještina za efikasan krizni menadžment te im je potrebno pomoći da prepoznaju vlastite negativne misli i emocije. Ako nisu sami u stanju upravljati stresom i emocijama pružamo im stručnu pomoć. Osnažujemo ih za nastavak obavljanja svojih svakodnevnih zadataka i zadataka članova tima.

Naše iskustvo i način provođenja kriznog menadžmenta povećavaju motivaciju, lojalnost i angažiranost zaposlenika te pomaže u održavanju poslovanja poduzeća. Ako vaši zaposlenici znaju da u razdoblju krize razmišljate i djelujete dugoročno i na dobrobit svih, manja je vjerojatnost da će doći do pada učinkovitosti i napuštanja poduzeća.

Javite nam se

Tijekom krize pritisak i stres menadžere navodi na pogrešne odluke. Naučit ćemo vas i vaše suradnike kako prilagoditi upravljanje kriznoj situaciji i očuvati stabilnost poslovanja.

Pošaljite upit

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našoj Politici Kolačića.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.